Cuckold?
Min man är också en "cuck" och fick tjata länge innan jag blev bekväm att testa. Att ta steget från spännande fantasi till verklighet blev dock svårare än jag trodde. Jag hade väldigt svårt att hitta en lämplig kille som jag var bekväm med.
Jag valde till slut en ung kille som jag visste hade en liten crush på mig och vårt "förhållande" har utvecklats enormt. Vi gör saker som jag aldrig ens drömt om att testa förut och han har fått mig att känna mig både sexig och yngre igen.
Även min man uppskattar det och han ser på mig nu med helt nya ögon.
Vi har dock beslutat att min man inte får vara med aktivt utan bara är "cuck" och får titta på när vi älskar. Ibland får han inte ens vara med i rummet, utan bara lyssna utanför, eller se video på oss efteråt, vilket gör honom jättekåt.
Jag gillar upplägget för att jag har fått en fantastisk älskare och nytändning i mitt sexliv som kvinna, och min man får leva ut sina sexuella fantasier.
Helt ärligt, som kvinna skulle jag aldrig gått med på detta om det varit obytta roller, inte heller swinger där vi båda kan ha sex med andra på lika villkor, men det är inget jag tar upp, så klart.