vecka 13 och OROLIG!
är i v 12+4 idag och är såååå orolig! har mått väldigt illa genom hela graven hittills och började med postafen i tisdags,vilket hjälpt jättebra. Nu tar jag dom två ggr per dygn och måt inte illa längre.Blir osäker på om jag skulle må illa igen om jag slutade med dom,men vågar inte sluta heller...:S brösten växer inte längre och ömmar inte(men är större än innan jag blev gravid),och jag äter "normalt". Får hjärtklappning och blir regält andfådd när jag rör på mig,typ promenerar på stan,och blir svimmig av att stå och gå för länge...
Är väldigt hård i magen och blir som en ballong mot kvällen. är dessutom väldigt trött,men det beror antagligen på postafenet.
Är så jävla rädd att bebisen ska vara död,att den slutat växa!!! har ingen växtvärk i magen alls längre...
Hade regält ont i mage och rygg för nån vecka sen,är rädd att nåt gick snett då...:(
Ska på inskrivning den 11e då jag precis ska ha gått 14 fulla veckor,men funderar på att kolla om jag inte kan få komma och lyssna på hjärtljud nu på onsdag då jag gått 13 fulla. Går det att höra hjärtat då? jag är smal så det är inget "extra" mellan livmodern och utanpå magen...hörs det inte vill jag äka in och kolla med UL ju...:/