• sumpbäver

    Vill du se Sverigedemokraterna invalda till riksdagen i år?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vill du se Sverigedemokraterna invalda till riksdagen i år?
  • sagorummet 3
    Bonanza skrev 2010-08-10 19:49:10 följande:
    Ha ha ha. Så urbota dumt.
    Eee nej du det tror jag inte de e nog du som e de. politisktinkorrekt.info/ du kan ju läsa där sanningen om saker och ting  och hur media förvränger vad som igengligen som hände. 

    De e många vanliga svenson som e så trött på vart politiken har landat de e ju tragiskt. SD behövs och de kommer nog in i år de tror jag för att de flästa fattar nu vad de e som händer.
  • sumpbäver
    Mummyfied skrev 2010-08-11 08:49:02 följande:
    Är det inte bättre att du länkar en oberoende källa istället om du nu har för avsikt att verka övertygande?
    Ja du, det finns tyvärr inga oberoende källor längre i Sverige. Vill man veta bakgrund och nationaliteter bakom brotten så får man läsa just där.
  • Mandi74
    Anna Paulita skrev 2010-08-10 11:50:09 följande:
    Nej fan, verkligen inte. Det är det absolut värsta som kan hända i valet 2010.
    Nej, det värsta som kan hända är att Mona Sahlin kommer till makten..
    Det är mänskligt att tänka vist och handla dåraktigt
  • daddybear
    sumpbäver skrev 2010-08-11 07:17:17 följande:
    Men så bra. Då rekommenderar jag dig att läsa på politisktinkorrekt.info. Aftonbladets dynga, vilket jag antar du inhämtar informationen från, duger knappt att torka sig i röven med. Sorry, men du har blivit lurad.
    eller så kan man gå direkt till källan och läsa SDs dynga dom har på sin hemsida,räcker bra för att avfärda dom som inget annat är vidriga rasister.behöver inte AB för det
  • Blomsterflickan

    Jag tycker inte att SD är det minsta rasistiskt. Dom vill att Sverige ska ta in lika många invandrare som våra grannländer istället för grymt mycket mer. Rasistiskt? Inte det minsta. De vill vidare stoppa Islameringen av Sverige. Rasistiskt? Verkligen inte!!!

    Sverige har blivit en global allemansrätt och jag ser det här underbara landet sakta gå under. Jag är INTE främlingsfientlig alls, men det måste ju finnas nåt stopp på invandringen. Man ser fler kvinnor med skynken för ansiktet än svenskar när man går på stan. Kyrkor rivs i min stad för att ersättas med moskeer. För mig är det riktigt, riktigt sorgligt när jag tänker på om det här kommer att fortsätta, och  vilket samhälle då mina barn kommer växa upp i.

  • Modgun
    daddybear skrev 2010-08-11 22:17:24 följande:
    eller så kan man gå direkt till källan och läsa SDs dynga dom har på sin hemsida,räcker bra för att avfärda dom som inget annat är vidriga rasister.behöver inte AB för det
    Vad är det som är rasisktiskt på deras hemsida om jag får fråga?
  • versus

    *migrän*
    Finns det nån statisktiker som kan räkna på om röstningssiffrorna och berätta om det är FL, slumpen eller dags att emigrera

  • daddybear
    Modgun skrev 2010-08-11 22:52:39 följande:
    Vad är det som är rasisktiskt på deras hemsida om jag får fråga?
    förlåt kanske skulle sagt främlingsfientligt istället kanske är mer passande även om jag personligen ser dom som rena rasister.

    sverigedemokraterna.se/vara-asikter/invandringspolitisk-program/

    de skriver tex svart på vit att man tycker det är fel att andra kulturer är lika mycket värd som den svenska, det är tjat om ASSIMILERING hit och dit. vad är det för fel med att få behålla sin ursprungliga identitet och blanda den med det svenska,fint ord som kallas integration, dom vill sparka ut alla som inte har en direkt hotbild i hemlandet det ska inte finnas permanenta uppehållstillstånd längre, bara tillfälliga som ska förnyas varje år.

    the list goes on. läs programmet, kanske ger dig nåt vad vet jag
  • Argo
    versus skrev 2010-08-11 22:59:58 följande:
    *migrän*
    Finns det nån statisktiker som kan räkna på om röstningssiffrorna och berätta om det är FL, slumpen eller dags att emigrera
    Siffrorna stämmer såklart. Och betänk dessutom att FL är en ganska "vänster-orienterad sida", trots allt.

    Att det är en anonym omröstning drar givetvis upp siffrorna, men samtidigt ska man tänka på att det är skillnad på att rösta på att mna skulle vilja se dem i riksdagen (av vilken anledning det nu må vara: man gillar politiken, vill liva upp politiken, jäklas med de etablerade osv) och att verkligen lägga sin röst på dem den 19 september.

    De kommer knappast att få 39,5% av rösterna i valet.
  • daddybear
    Argo skrev 2010-08-11 23:11:13 följande:
    Siffrorna stämmer såklart. Och betänk dessutom att FL är en ganska "vänster-orienterad sida", trots allt.

    Att det är en anonym omröstning drar givetvis upp siffrorna, men samtidigt ska man tänka på att det är skillnad på att rösta på att mna skulle vilja se dem i riksdagen (av vilken anledning det nu må vara: man gillar politiken, vill liva upp politiken, jäklas med de etablerade osv) och att verkligen lägga sin röst på dem den 19 september.

    De kommer knappast att få 39,5% av rösterna i valet.
    jaha då kan vi fortsätta diskutera i denna tråd iställetSkrattande 

    jag skulle nog vilja påstå att familjeliv är sjukt konservativ. och ganska blå
Svar på tråden Vill du se Sverigedemokraterna invalda till riksdagen i år?