Inlägg från: Queenie70 |Visa alla inlägg
  • Queenie70

Blev avsläng från bussen pga min 23 månaders!

va? VA VA VA VA VA?????????????

öaigiorwngosndfmbvklmbvkldsngihrsgnkxmfvkldsmbgsgkjnfbgkjnsdgksklg

Blir så jävla upprörd att jag inte har ooooorrrrrd.....

Lova för FAN att ni går vidare med det där!!!

Fanskapet ska ju få sparken,,,,grrrrrrrrrrrrrrr.....

• Queenie70

Å ingen annan passagerare sa nåt heller??

Aaaahhhhhrrrrrrrgggggghhhhhh------

• Queenie70
    Anonym (Aahhh!!) skrev 2010-08-01 22:54:55 följande:
    Har funderingar på att anmäla och sonens pappa är oxå riktigt förbannad. Har tagit nummret på bussen och tidpunkten,,, så namnet på föraren blir inte svår att hitta.

Har tänkt att ringa i morgon till bolaget och prata med dom. Vart anmäler man då?? Pappan proppsar på att jag ska kontakta media och hela kittet.

Skulle ha sagt ifrån mera men jag är en sån typ som grinar när jag blir arg och jag gillar inte att grina ofentligt=/ hehe

Tycker oxå att det är synd att ingen annan reagerade, det skulle jag ha gjort.
    Media är en bra idé tycker jag. Ni kanske får gratis bussresor resten av livet som kompensation
  • Queenie70
    Minomin skrev 2010-08-02 09:53:56 följande:
    Vilken diskrimineringsgrund tycker du (och ni andra som gastat diskriminering) att detta faller under?

Hade ni alla som svarat i denna tråd att detta är ett så förfärligt sätt att handla tyckt samma sak om det var en berusad 25-åring som sjöng och skrek på bussen? Jag gissar att tongångarna hade varit motsatta då; "INGEN gjorde någonting?!?"

Hur kommer det sig att man som förälder till ett litet barn inte har samma ansvar över det, som barnet kommer ha över sig själv när denne är stor nog för det? Det är väl liksom hela poängen?

Jag säger inte att just detta fall är rätt eller fel, utan att det faktiskt finns en gräns även för föräldrar och små barn hur mycket man kan störa omgivningen.

Lagligt sett hade chauffören ingen rätt att avvisa er från bussen.
    Du måste skojja? Orkar inte ens argumentera.....så jävla dumt skrivet...
  • Queenie70
    Anonym (Aahhh!!) skrev 2010-08-02 10:03:18 följande:
    Men herregud!! Den allmänna ordningen! Har du åkt kommunalt någon gång??  Värre saker än igår har jag varit med om måånga gånger. Och aldrig har jag varit med om att någon blivigt avvisad från bussen.
    Äsch., finns alltid folk som argumenterar för argumenterandets skull utan att det finns nån som helst substans i det de skriver. Om nån skriver att en bil är ett fordon, kommer dessa personer hävda att bilar även skulle kunna betraktas som husdjur.
Svar på tråden Blev avsläng från bussen pga min 23 månaders!