• Jennass

Blev avsläng från bussen pga min 23 månaders!

Har också haft mina duster med busschaufförer. Speciellt släkte det där, vissa av dem iaf... Förra året var det en som satt och vrålade över axeln till mig att jag inte fick ha min då 9 månaders i knät om jag satt vid gången och att jag skulle ta på oss båda bältet(!) Vad tusan händer med en bebis om han sitter fast i ett midjebälte framför sin mamma om bussen tvärstannar? Han mumlade vidare nä'r jag inte gjorde som han sa och sa nåt om att jag var en dålig mamma...
     Jag ringde upp stockholms lokaltrafik direkt när jag satt där på bussen, högt och tydligt sa jag VLKEN buss jag satt på och hur otroligt kränkt jag kände mig och de skulle ta detta vidare med honom.

Det roliga var att han hörde vad jag sa och vrålade att jag "kunde snacka skit när jag gått av bussen"

BAH, bittra gubbfan! Hoppas han fick en varning eller nåt.

Men det du var med om måste ju gå att anmäla "på riktigt". Han skickade ju av er från bussen! Så kan man ju inte göra! Skulle anmäla så det stod härliga till!

Vila i frid älskade pappa, saknaden är enorm och du fattas mig! 14/6-2010 * johannaslillavita.blogg.se
Svar på tråden Blev avsläng från bussen pga min 23 månaders!