Blev avsläng från bussen pga min 23 månaders!
ok om barnet satt i skrek o skrek då kan jag ha förståelse för att dom ber en o stiga av bussen MEN att slänga av er från bussen för att barnet satt o sjöng och gjorde lite höga läten i sången tycker då inte jag är acceptabelt och hade han ont i huvudet ja då får han väl för fan sjukanmäla sig eller ta några panodil och bli trevlig för han har faktiskt ett serviceinriktat jobb!!
anmäl detta absolut även om det inget görs så kanske han får en tillsägelse och skärper till sig i framtiden!!
som fler har skrivit maila aftonbladet helt klart!!
jag har själv varit med om o sitta på en fullsmockad buss med min son som då var 2,5 år o nyfödda dotter och sonen skulle bara springa runt i bussen vilket jag vägrade låta honom göra o det resulterade i att han vrålade som en besatt i 10 mil och jag var på väg av flera ggr självmant men visste att då vi bor på landsbygden så kanske vi fått vänta flera timmar på bussen om det kom nån mer öht och flera medpassagerare muttrade och busschauffören tittade flera ggr på oss och hade han bett mig gå av då hade jag såklart gjort det men nu satt ju din lilla o sjöng o det är nått helt annat tycker jag!!