Blev avsläng från bussen pga min 23 månaders!
Det finns många underbara chaufförer MEN de som inte sköter sig förstör för alla andra..
När min son var drygt 9 månader fick jag en tillsägelse av en passagerare om att få tyst på min "unge"
Han var ledsen och trött och vi var på väg hem.... jag bara vände mig mot honom och sa .. Du kan väl sätta dig framtill då om det stör dig.. HAN är ett barn..
Chaffisen hörde mig och frågade vad som skedde .. o då bad han faktiskt honom att antingen sätta sig längre fram eller gå av.. för ett barn är ett barn.. inte en vuxen man kan förvänta sig ska vara tyst.
När pojken var 4 år
Jag bad våran chaufför att säga till min son att vara tystare på bussen då han inte var ensam .... och det fungerade .. han sa inte ett knyst . ( skrikit i en halvtimma INNAN vi skulle på bussen.. ) o jag orkade inte ..
Underbar chaffis ..
Sedan har man väl haft dunster med chaufförer med om saker och ting.. men då är det oftast om tiderna.. och antal vagnar på bussen..
Men du ts måste ta och ringa till dem.. ta upp detta för det är inte acceptabelt.. tänk OM .. något hade hänt dig vid hållplatsen ??? rent ut sagt ..