• Bedan

Blev avsläng från bussen pga min 23 månaders!

Anonym skrev 2010-08-02 09:56:22 följande:
    Stör man den allmänna ordningen så har busschauffören rätt att avvisa den som stör.
    Det var ett barn, inte ett gäng fulla brölande grobianer!
    Anmäl honom ts, jag kan inte tänka mig att det är ok att släng av ett barn och en mamma. Kör man lokaltrafik måste man stå ut med att folk inte bara sitter på bussen och håller käft, särskilt när det är barn med i bilden.
  • Bedan
    Hypnotica skrev 2010-08-02 11:06:44 följande:
    Just det - då har du väl slutat att gå ut öht med tanke på att man hela tiden stöter på "IG-betonat" beteende från människor?
    Det är väl en viss skillnad på att åka buss och gå ute. Buss är ändå en tjänst man betalar för!
  • Bedan
    Hypnotica skrev 2010-08-02 11:11:26 följande:
    Ja? Vad är din poäng?
    Det tycker jag framgår alldeles utmärkt ur mitt inlägg.
  • Bedan
    Pappapå30 skrev 2010-08-02 11:21:02 följande:
    Ja eller får ju chauffören ge en rulle silvertejp till alla med barn så de kan dra ett par varv runt huvudet på de små rackarna om de blir odrägliga så att chauffören kan köra vidare ostört med sin "huvudvärk"

Köp hörlurar med radio eller nåt för fan!!!!!!!!!!!! 
    Eller treo.
  • Bedan
    Pappapå30 skrev 2010-08-02 11:36:59 följande:
    Ber om ursäkt för allt jag skrivit.
    Knäböjer i skuld inför alla busschaufförer då jag uppenbarligen inte förstår deras ibland hemska vardag.
    Tar en tyst minut för alla chaufförer som nån gång haft huvudvärk men ändå gått till jobbet.
    Ni är hjältar och är värda en statsmanna begravning den dagen ni sorgligt nog lämnar in buss nyckeln.

Givetvis så ska ju barn förbjudas på all lokaltrafik.I från alla offentliga platser.Dom och deras förädrar ska bara va hemma för det är det bra föräldrar är.
    Skulle barnet mot all förmodan behöva skrika så får den göra det i ett glas eller liknande för att dämpa ljudet lite.
    För kanske är ens granne en busschaufför..... 
Svar på tråden Blev avsläng från bussen pga min 23 månaders!