Inlägg från: ElizaDay |Visa alla inlägg
  • ElizaDay

Blev avsläng från bussen pga min 23 månaders!

det är inte ok! Ring bussbolaget och klaga, hade jag gjort absolut! Du har betalt din biljett och då ska du åka med, Att barn låter är ganska naturligt, och det får man ju vara beredd på som busschaufför!

• ElizaDay

Hon skrev att han sjöng och gav till små skrik ibland, inte att han" arg skrek", det är väl ändå ljud man får tåla i det yrket?

• ElizaDay

så barn ska inte vara barn bara för att man åker kommunalt? barn är inte robotar som man kan styra...

• ElizaDay

Om man som busschaufför får sådan huvudvärk så att han störs av stim på bussen, kanske man ska försöka gå hem och lägga sig, annars tycker jag inte att man ansvarar för folks säkerhet. Jag har dessutom hört vuxna som beter sig betydligt värre på  bussen än en 2-åring..

• ElizaDay

Anonym, om du har så fruktansvärt bra pli på dina barn, eller din 2-åring så ge mig gärna tips, för jag kan säga att min 2-åring lyssnar inte alltid på mig, särskilt inte när han är trött/hungrig! Men kom med tips på hur du får ditt/dina barn att ALDRIG bete sig illa offentligt, för jag behöver dem!
    Sedan tycker jag det har blivit någon j*kla hetsjakt på barnfamiljer, man får inte ha med sig dem här, inte där, de ska vara tysta och inte låta, bla bla bla. Barn är barn och bör så få vara!

Svar på tråden Blev avsläng från bussen pga min 23 månaders!