• Amy1983

Blev avsläng från bussen pga min 23 månaders!

Nej det är INTE ok att göra så när man är busschaufför. Skrikande barn kan vara lite irriterande för öronen men nåt som är långt mer irriterande är föräldrar som inte bryr sig. Du försökte iaf få din son att inte skrika och tjuta på bussen, alltså bryr du dig om medmänniskorna. Och hur kan man slänga av ett sjungande barn? Han var ju bara glad! Om tonårsgänget bestående av fnissiga flickor suttit och asgarvat åt nåt högt och ljudligt, hade de också blivit avslängda då? Eller nån som är mentalt handikappad? Eller nån med tourettes? För jävligt säger jag bara och jag hade krävt ordentlig ursäkt av busschauffören!!!

Välkommen Hannah, Kl 18.08, 2010-06-23
  • Amy1983
    Pappapå30 skrev 2010-08-02 11:36:59 följande:
    Ber om ursäkt för allt jag skrivit.
    Knäböjer i skuld inför alla busschaufförer då jag uppenbarligen inte förstår deras ibland hemska vardag.
    Tar en tyst minut för alla chaufförer som nån gång haft huvudvärk men ändå gått till jobbet.
    Ni är hjältar och är värda en statsmanna begravning den dagen ni sorgligt nog lämnar in buss nyckeln.

Givetvis så ska ju barn förbjudas på all lokaltrafik.I från alla offentliga platser.Dom och deras förädrar ska bara va hemma för det är det bra föräldrar är.
    Skulle barnet mot all förmodan behöva skrika så får den göra det i ett glas eller liknande för att dämpa ljudet lite.
    För kanske är ens granne en busschaufför..... 
    Givetvis är de hjältar. Vad är brandmän, ambulanssjukvårdare, akutläkare m.fl. jämfört med busschaufförer. Busschaufförerna går ju till jobbet med huvudvärk, vilken bravad.

Och det är väl klart barn ska förbjudas på all lokaltrafik. Fast ett förbud behövs egentligen inte om alla hade insett att den dagen de blir föräldrar förlorar de rättigheterna till att leva som alla andra. Då ska man antingen sitta hemma eller ha 110% kontroll på sina barn från första dagen tills de kan betraktas som vuxna, annars är man en dåååååååålig förälder
  • Amy1983
    Anonym skrev 2010-08-02 12:52:11 följande:
    Amy1983 skrev 2010-08-02 12:29:16 följande:
    Givetvis är de hjältar. Vad är brandmän, ambulanssjukvårdare, akutläkare m.fl. jämfört med busschaufförer. Busschaufförerna går ju till jobbet med huvudvärk, vilken bravad.

Och det är väl klart barn ska förbjudas på all lokaltrafik. Fast ett förbud behövs egentligen inte om alla hade insett att den dagen de blir föräldrar förlorar de rättigheterna till att leva som alla andra. Då ska man antingen sitta hemma eller ha 110% kontroll på sina barn från första dagen tills de kan betraktas som vuxna, annars är man en dåååååååålig förälder
    Fånigt inlägg tycker jag. Du löjliggör en hel yrkeskår och höjer bristfälliga föräldrar till skyarna. Vad menar du med det?
    Tja, man kan ju inte gå hem hos alla Står dig fritt att tycka precis vad du vill om mitt inlägg.
  • Amy1983
    lillajessi skrev 2010-08-02 15:35:50 följande:
    Nu har jag inte läst hela tråden, men någon innan mig måste ju reagera på samma sak: Att inte EN ENDA JÄVEL reste sig upp och tog dig i försvar!

Jag blir så förbannad när jag hör sånt här.

Lova att ni går vidare med detta!
    Civilkurage har det väl alltid varit ont om tyvärr
Svar på tråden Blev avsläng från bussen pga min 23 månaders!