• Isanje

Blev avsläng från bussen pga min 23 månaders!

Anonym skrev 2010-08-02 12:53:17 följande:
    Nä barn är inga robotar, men nog fan går det att uppfostra en tvååring så den inte skriker som en stucken gris bland folk!
    Nu är det så att det handlar om ett barn på 2 år ,inte på 12 men det kanske du inte fattade?
  • Isanje
    Anonym (haha) skrev 2010-08-02 13:41:59 följande:
    hatar också skrikiga skitungar med okonsekventa föräldrar, hade blivit galet nöjd om det hände på min bussresa. sjukt många som inte ens försöker få tyst på sina ungar utan låter alla andra lida för att de själva är så satans lata och odugliga. tack för det.
     fast du verkade ju åtminstone försöka.

behöver jag nämna att jag oftast åker taxi?
    Snälla håll dig till din förbannade taxi också.
  • Isanje
    Anonym skrev 2010-08-02 13:47:36 följande:
    Man kan få tyst på skrikande 2-åringar också. Annars bör man vara en klok förälder och stanna vid nästa busshållplats och låta de andra resenärerna åka vidare i lugn och ro.
    Har du barn själv?

För så jävla enkelt är det inte att få tyst på ett litet barn som är övertrött eller ledset alltid alltid.
    Dessutom så åker jag hellre buss med 30 skrikande barn än med alkisar eller otrevliga ungdomar som sitter och svär och gapar. men det är kanske bara jag. Eftersom en 2 åring inte förstår att det han eller hon gör är jobbigt för de andra resenärerna. Det gör dock dessa ouppfostrade satans skitungar som är fan så mkt äldre.
  • Isanje
    Anonym skrev 2010-08-02 13:56:34 följande:
    3 stycken! Ja, det är bara du av oss två som gärna gör det. Vad starka ord du använder om din omgivning. Personligen har jag svårt för alla de (oftast) unga mammor som tycker att hela välden ska anpassa sig efter dem och deras barn men som själva aldrig visar någon hänsyn.
    Jag har då fan aldrig sagt att alla ska anpassa sig efter mig. Men att bli utslängd från bussen för att ens barn gnäller/skriker är fan det värsta jag läst på länge.
Svar på tråden Blev avsläng från bussen pga min 23 månaders!