Inlägg från: Sunkiissed |Visa alla inlägg
  • Sunkiissed

Blev avsläng från bussen pga min 23 månaders!

Haha, oj!

Undra hur jag ska ta mig runt med tvillingar om de inte får låta. Kan lova att det är rätt svårt att få två barn nöjda..

Nej, du ska inte behöva gå av bussen oavsett hur mkt barnet väsnas, det tycker iallafall inte jag.

• Sunkiissed
    Anonym skrev 2010-08-02 14:36:32 följande:
    Hon skrev: "Mitt barns pappa gick och pratade med föraren när den kom till hållplatsen dit vi skulle."
    Hon kanske ringde honom när hon hade fått gått av, han blev förbannad & åkte till hållplatsen & pratade med föraren?
  • Sunkiissed
    Anonym skrev 2010-08-02 23:36:02 följande:
    Folk kan hör och häpna faktiskt bli störda av högljudda barn. Då kan man lika gärna fråga sig vad det som är så  traumatiskt med att bli avkastad från en buss... bara att hoppa på nästa...
    Jag brukar åka till Bengtsfors från Uddevalla, det tar ca 1 timma & 40 minuter, går inte många bussar alls.

Än har jag inte vågat åka med mina tvillingar, men jag hoppas jag nästa år kan göra det.

Haha ska jag bli avkasstad för att ena barnet blir grinigt? Eller för att de busar med varandra & skrattar osv..??

Nä, man kasstar inte av någon.. Särskillt inte när det är en 2åring det gäller!!
    Finns handikappade som också bara kan sätta sig & skrika osv ( har en som bor nära här som ofta åker med sina asistenter samma buss som jag tar ) & skulle tycka att det var väldigt dåligt om man ska kasta av alla som gör väsen av sig.
Svar på tråden Blev avsläng från bussen pga min 23 månaders!