Inlägg från: Anonym (Suck) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Suck)

Blev avsläng från bussen pga min 23 månaders!

Jag har egna barn men kan för den sakens skull uppleva andras barn som oerhört störande, ungar som skriker och vrålar på bussen är tex det värsta jag vet, i synnerhet när mamman står en halvmeter bort utan att röra en min. Eller på tåg, det har jag upplevt flertalet gånger att föräldrarna ler och ser skitglada ut när deras lilla huligan far omkring som en galning och pillrar på allt och låter värre än ett helt dagis. Ställer tusen frågor till alla och man får förebrende blickar från föräldrarna om man inte ler, vinkar eller svarar på 100 varfördå frågor.

Jag älskar mina barn men jag oerhört svårt för andras och jag hade förmodligen klivit av en buss med unge på som låter mycket oavsett den sjunger och är glad eller skriker och vrålar, för ljudet gör mig irriterad. Är det ett lesset barn så ja, det är skillnad om jag jämför med ett barn som låter som en trasig mistlur för sitt ega höga nöjes skull, i synnerhet med föräldrar som inte kan inse att deras lilla underverk just när det låter som en trasig mistlur är en riktig pina.

Svar på tråden Blev avsläng från bussen pga min 23 månaders!