• Anonym

Blev avsläng från bussen pga min 23 månaders!

KataStråf skrev 2010-08-02 11:31:15 följande:
    Har du aldrig mått dåligt på ditt jobb? Blivit akut illamående? Fått rejäl huvudvärk? Tappat koncentrationen? Skönt för dig om du sluppit det .
    Jag tar en treo, jag löser det inte genom att fitta mig mot klienterna för då skulle jag snart vara utan jobb.
  • Anonym
    KataStråf skrev 2010-08-02 11:35:08 följande:
    Synd att inte treo hjälper mot allt
    Nej, men mot just huvudvärk funkar det alldeles utmärkt.
  • Anonym
    Anonym skrev 2010-08-02 11:37:03 följande:
    Nej, men mot just huvudvärk funkar det alldeles utmärkt.
    Treo funkar inte för alla. Vissa tål inte acetylsalicylsyra.
  • Anonym
    Anonym skrev 2010-08-02 11:43:01 följande:
    Treo funkar inte för alla. Vissa tål inte acetylsalicylsyra.
    Men ta nån annat tablett då! Hur svårt kan det vara!? 
  • Anonym
    Fru U skrev 2010-08-02 11:48:01 följande:
    Mycket. Många med svår huvudvärk måste ta tabletter som hindrar förmågan att köra ett fordon säkert mer än vad själva huvudvärken gör
    har man riktig jäkla migrän så kör man inte bil/buss lastbil eller so what ever för klarar man av det med migrän då är det inte migrän man har!!
  • Anonym
    ElizaDay skrev 2010-08-02 11:46:30 följande:
    det är inte ok! Ring bussbolaget och klaga, hade jag gjort absolut! Du har betalt din biljett och då ska du åka med, Att barn låter är ganska naturligt, och det får man ju vara beredd på som busschaufför!
    Ts skrev att barnet skrek...
  • Anonym
    Fru U skrev 2010-08-02 11:52:25 följande:
    Jag nämnde inte migrän. En svår huvudvärk kan vara nästan lika jobbig som en migrän.
    Är den så svår så den liknar migrän så kör man ändå inte nått fordon öht det kan jag lova!!
  • Anonym
    Fru U skrev 2010-08-02 12:00:09 följande:
    Det kanske är så för dig.
    kanske det men många som har migrän eller så svår huvudvärk så det liknar migrän sätter sig inte bakom ratten och gör man det då är man omdömeslös!! och enl min åsikt då har man inte så svår huvudvärk!!
  • Anonym
    Anonym skrev 2010-08-02 12:04:44 följande:
    kanske det men många som har migrän eller så svår huvudvärk så det liknar migrän sätter sig inte bakom ratten och gör man det då är man omdömeslös!! och enl min åsikt då har man inte så svår huvudvärk!!
    Hur kan du veta hur svår huvudvärk andra klarar av att sitta bakom ratten med?
  • Anonym
    ElizaDay skrev 2010-08-02 12:06:51 följande:
    så barn ska inte vara barn bara för att man åker kommunalt? barn är inte robotar som man kan styra...
    Busschaufförer är inte heller robotar och har ansvar för att alla kommer fram säkert!
Svar på tråden Blev avsläng från bussen pga min 23 månaders!