Inlägg från: Tilde å Nova |Visa alla inlägg
  • Tilde å Nova

Vi som planerar 3:dje barnet

Hej! Här hoppar jag gärna in! Vi har två tjejer på 3 & 7 år och har först varit helt emot tre stycken för att sedan mjukna lite men ändå inte vara helt säkra, tills att idag bestämt att vi kör på! Jag ska äta upp den minipillerkartan jag har kvar, sedan kör vi på!

Tilde juli 2003 & Nova maj 2007
  • Tilde å Nova

Tack Mecke Mecke!

• Tilde å Nova
    mamma790101 skrev 2010-08-05 10:47:44 följande:
    Oj här var det var mkt att läsa . Har jobbat och håller på att renovera kök så det blir inte så mkt tid vid datorn.Kul att fler har hittat hit.VÄLKOMMNA!!!!!!

APRILDELFIN: Nu håller vi tummarna för för trådens ev första plus.

Kommer ni att köpa nya vagnar eller begagnade? Jag funderar på att köpa en begagnad då man inte använder vagnen så himla läge.Köpte ny till våran förstaa och den fick även tvåan ligga i. Det är ju trots allt rätt mycket som måste inhandlas under 9 månader jätte kul men dyrt vad jag förstått kostar vagnarna runt 8-10 tusen nu förtiden och det tycker jag är svindyrt . LÄNGTAR TILL EN LITEN BEBISMAGE=)
    Vi har kvar den som Nova har åkt i så den kommer även "trean" få åka i..
  • Tilde å Nova

mamma emmas änglar:

Vad kul med fler som försöker! Vi har också valt att hålla det lite hemligt än så länge, jag tänkte inte berätta på jobbet förräns det väl har blivit en "bulle" i ugnen, och att vi ska börja i september är det bara några få utvalda kompisar (de som står mig närmast just nu) och min syster som vet..

Inte ens våra föräldrar vet något ännu, vi får se när vi känner att det känns ok att berätta...

• Tilde å Nova
    Mizen skrev 2010-08-05 23:16:08 följande:
    Hihi, vi håller det också hemligt!! Bara min allra närmsta vän som vet något....

Får ju dock hoppas ingen är här inne o snokar
    Eller hur... Hoppas inte chefen min har ett konto här..
  • Tilde å Nova
    kattaaa skrev 2010-08-05 23:25:51 följande:
    här är en till som vill ha en 3a snart.
    har två barn, tösen fyller 3 denna månad o gossen blir 1 år om 2 månader.
    Dock har vi ett hinder, jag väntar på en operation som jag ska få inom två månader, men när den är klart så jäklar =)
    Hurra!
    Får man vara nyfiken och fråga vad du ska göra för operation?
  • Tilde å Nova
    kattaaa skrev 2010-08-06 12:52:32 följande:
    i samband med min senaste graviditet så fick jag gallsten.
    Fick även gallstens anfall under graviditeten, trodde det berode just på graviditeten.
    Men det blev aldrig bättre så nu ska jag operera bort gallblåsa + gallsten.
    Och sen hoppas på att snart efter få börja på en tredje =)
    Usch då stackare..

Hoppas du får göra din operation snart då!
  • Tilde å Nova
    annakohler skrev 2010-08-06 20:36:45 följande:

idag för första gången så kunde jag o min sambo prata om ett tredje barn utan att tjafsa haha

Skönt!! Ett litet steg på vägen
  • Tilde å Nova
    annakohler skrev 2010-08-07 11:42:16 följande:
    ja det känns underbart...sambon vill köpa en helt ny vagn till sonen men då sa jag att jag köper hellre en begagnad om det inte är några fler barn som ska ärva den efteråt...då sa han att han vill ha en till så vi kan visst köpa en helt ny hehe
    Wiiieee!
  • Tilde å Nova

Åh vad kul med fler nya ansikten i tråden, välkomna!!

Svar på tråden Vi som planerar 3:dje barnet