• Anonym

Vill se min sexiga fru i en trekant!

Ahoj,

Precis som rubriken lyder så vill jag gärna se min fru bli knullad av minst två män samtidigt. Har haft den här fantasin i snart ett år och vi har pratat om den vid ett flertal tillfällen (jag och min fru) men hon känner sig inte alls upplagd för detta.

Vi har varit gifta i två år men tillsammans i över sex år. Hade aldrig kunnat tänka mig tidigare att jag skulle kunna ha denna fantasi. Vissa dagar så kan en stor del av dagen upptas med att tänka på den här fantasin och försöka komma på hur jag ska få min fru att bli nyfiken på det hela. När jag först berättade för min fru om den här fantasin så tog hon väldigt illa vid sig. Hennes första reaktion var att jag innerst inne ville se henne få kuk så att jag å andra sidan skulle kunna knulla en annan kvinna vilket hon absolut inte kan tänka sig. För att vara helt ärlig så kan inte jag heller tänka mig det (att knulla en annan kvinna) utan min fantasi handlar helt och hållet om att se henne bli knullad av en annan man. Eftersom det även handlar om en trekant så trodde hon att jag hade en "nyfiken" homo-sida som längtade efter att komma fram men så är det definitivt inte, utan jag vill se henne bli knullad av två män samtidigt (där jag gärna är den ena). En annan reaktion som jag fått när jag tagit upp min fantasi är att jag inte kan älska henne om jag tänker på det här sättet. Så är dock inte heller fallet då jag älskar henne mer nu än vad jag till och med någonsin har gjort. Vi har flera underbara barn tillsammans och har jobbat väldigt hårt tillsammans för att komma dit vi är idag.

Någon som är i samma sits eller som kan bidra med lite tankar? Å ena sidan vill jag kunna släppa den här fantasin men å andra sidan hoppas jag på att få uppleva den någong gång...

• Svar på tråden Vill se min sexiga fru i en trekant!
  • Anonym (kvinna)

min sambo har precis samma fantasi. För han spelar de egentligen inte heller någon roll om han är en av killarna, för de som fantasin handlar om är att SE mig bli tagen.
    Ibörjan blev jag förnärmad när han sa det, men nu när jag har vetat hans fantasi i ca ett år har jag också börjat känna att det är en upphetsande tanke.

Ge din fru lite tid att tänka över det hela, prata om det ofta, vi kvinnor brukar vilja tillfredställa våra män, och bli vi dessutom tillfredsställda på köpet så.. desto bättre :D

• Anonym (11)

Jag tycker inte att du alls ska ha några funderingar kring vad utomstående skulle kunna tycka om ifall du älskar din fru eller inte när du vill det. Vad vet de om dina känslor?

Detta handlar bara om dig, din fru och eventuella partners.

Jag och min sambo hade trekant i början av vårt förhållande och då var det väl inte så lyckat. Men det berodde bara på att den andre mannen blev lite knäpp i skallen efteråt. Har inte påverkat vår kärlek till varandra. Den är starkare än någonsin och vi skulle kunna göra om det, men inte med samme man...

• Anonym

Anonym (kvinna)

Tack för svaret! Precis så är det, hela fantasin bygger på att se henne bli tagen! Ja du, frågan kommer upp lite då och då. Jag tror nog att jag är av åsikten att vi pratar alldeles för lite om hela situationen, medans min fru nog tycker att temat börjar bli väldigt tjatigt och att vi inte gör mer än att prata om det...

Anonym (11)

Jag kanske var lite otydlig i min trådstart. Reaktionen att jag inte kan älska min fru eftersom jag har denna fantasin kommer inte från någon utomstående utan från min fru. Det är hon som ibland tvivlar på hur mycket jag älskar henne eftersom jag "så gärna skulle dela henne med en annan man"...

Servanten

Ganska vanlig fantasi? Eller ganska vanliga reaktioner när någon berättar till sin partner om den här typen av fantasier?

• MrAlpha

Jag skulle råda er att vara väldigt försiktiga med valet av man.

Många av de som häckar på bodycontact osv kan bli väldigt konstiga/efterhängsna mot kvinnan efteråt.

• Anonym (Samma fantasi)
    Anonym skrev 2010-08-02 21:35:57 följande:
    Ahoj,

Precis som rubriken lyder så vill jag gärna se min fru bli knullad av minst två män samtidigt. Har haft den här fantasin i snart ett år och vi har pratat om den vid ett flertal tillfällen (jag och min fru) men hon känner sig inte alls upplagd för detta.

Vi har varit gifta i två år men tillsammans i över sex år. Hade aldrig kunnat tänka mig tidigare att jag skulle kunna ha denna fantasi. Vissa dagar så kan en stor del av dagen upptas med att tänka på den här fantasin och försöka komma på hur jag ska få min fru att bli nyfiken på det hela. När jag först berättade för min fru om den här fantasin så tog hon väldigt illa vid sig. Hennes första reaktion var att jag innerst inne ville se henne få kuk så att jag å andra sidan skulle kunna knulla en annan kvinna vilket hon absolut inte kan tänka sig. För att vara helt ärlig så kan inte jag heller tänka mig det (att knulla en annan kvinna) utan min fantasi handlar helt och hållet om att se henne bli knullad av en annan man. Eftersom det även handlar om en trekant så trodde hon att jag hade en "nyfiken" homo-sida som längtade efter att komma fram men så är det definitivt inte, utan jag vill se henne bli knullad av två män samtidigt (där jag gärna är den ena). En annan reaktion som jag fått när jag tagit upp min fantasi är att jag inte kan älska henne om jag tänker på det här sättet. Så är dock inte heller fallet då jag älskar henne mer nu än vad jag till och med någonsin har gjort. Vi har flera underbara barn tillsammans och har jobbat väldigt hårt tillsammans för att komma dit vi är idag.

Någon som är i samma sits eller som kan bidra med lite tankar? Å ena sidan vill jag kunna släppa den här fantasin men å andra sidan hoppas jag på att få uppleva den någong gång...
    Jag har precis samma fantasi (fast i min fantasi är killen mycket välutrustad) och har tagit upp det med min fru .
    Hon sa inte blankt nej men tyckte att det var bäst att låta det vara en fantasi då hon är rädd att det ska förstöra något mellan oss. Jag har nu svårt att släppa denna fantasi och har tänkt att om man på något sätt kan vara anonyma eller att den extra killen är anonym. Har tom skaffat ett konto på Bodycontact ifall att.
  • Anonym (jg med)

att se henne bli knullad medans hon suger mig och sedan när han tömt sig i henne kliva på och tömma mig sj

• Anonym (nice)

Låter som en skön fantasi! Jag har en liknande fantasi om min man, jag tänder oerhört på tanken att se honom knulla en annan kvinna, och skriver ofta historier till honom om olika scenarion där vi knullar tillsammans med en annan tjej, men om verkligheten blir lika trevlig är en annan femma. Han är med på noterna, men jag har sagt att vi kan prova först med att bjuda in en kvinna att suga av honom tillsammans med mig för att se hur det känns först. Frågan är bara var man hittar en sådan tjej... vill inte råka ut för något psycho heller..

• Anonym

HunkHogan

Bodycontact låter lite knepigt. VIll absolut att det ska vara någon som hon/vi kan känna oss trygga med och inte första bästa kille på nätet. Måste vara någon som kan få henne att njuta till max...
    Vi har inte kommit så pass långt än vad gäller "val av man/män". Hon har chattat lite löst med en gammal knullkompis och nämnt för honom att hennes man (jag) gärna vill se henne bli knullad av en annan man. Han har tydligen den största kuk hon haft inuti sig så det skulle säkert se bra ut när hennes trånga fitta får smaka...

Vilket kommer in på ditt inlägg "Anonym (Samma fantasi)"

Absolut inget måste för mig att den andra mannen/männen ska ha stor kuk men visst skulle det innebära lite extra krydda att veta att hon blir riktigt uttänjd... Pluspoäng helt klart vad gäller det visuella!

Anonym (nice)

Det är säkert betydligt lättare att hitta en extra kille än en extra tjej. Hur skulle du reagera om din man vände på fantasin och gärna skulle se dig med en annan man?

• Anonym (nice)

Jag tror jag skulle gå med på det, tänder på tanken iaf, men bara om det var någon av hans kompisar, för som sagt, okända vet man ju aldrig med... och så skulle jag vilja ha försäkrat för mig att även om jag inte skulle ställa upp skulle min man älska mig och aldrig försöka söka sig utanför relationen för sex på egen hand.

Svar på tråden Vill se min sexiga fru i en trekant!