Vill se min sexiga fru i en trekant!
Ahoj,
Precis som rubriken lyder så vill jag gärna se min fru bli knullad av minst två män samtidigt. Har haft den här fantasin i snart ett år och vi har pratat om den vid ett flertal tillfällen (jag och min fru) men hon känner sig inte alls upplagd för detta.
Vi har varit gifta i två år men tillsammans i över sex år. Hade aldrig kunnat tänka mig tidigare att jag skulle kunna ha denna fantasi. Vissa dagar så kan en stor del av dagen upptas med att tänka på den här fantasin och försöka komma på hur jag ska få min fru att bli nyfiken på det hela. När jag först berättade för min fru om den här fantasin så tog hon väldigt illa vid sig. Hennes första reaktion var att jag innerst inne ville se henne få kuk så att jag å andra sidan skulle kunna knulla en annan kvinna vilket hon absolut inte kan tänka sig. För att vara helt ärlig så kan inte jag heller tänka mig det (att knulla en annan kvinna) utan min fantasi handlar helt och hållet om att se henne bli knullad av en annan man. Eftersom det även handlar om en trekant så trodde hon att jag hade en "nyfiken" homo-sida som längtade efter att komma fram men så är det definitivt inte, utan jag vill se henne bli knullad av två män samtidigt (där jag gärna är den ena). En annan reaktion som jag fått när jag tagit upp min fantasi är att jag inte kan älska henne om jag tänker på det här sättet. Så är dock inte heller fallet då jag älskar henne mer nu än vad jag till och med någonsin har gjort. Vi har flera underbara barn tillsammans och har jobbat väldigt hårt tillsammans för att komma dit vi är idag.
Någon som är i samma sits eller som kan bidra med lite tankar? Å ena sidan vill jag kunna släppa den här fantasin men å andra sidan hoppas jag på att få uppleva den någong gång...