Vi som hade en dålig uppväxt!!
vad skönt att hitta denna tråd och se att man inte är ensam!! jag har en väldigt jobbig bakrund, det börja med att min mamma (svensk) konverterade till islam och träffade många olika varianter av män, kom med i en islamisk sekt levde med mammas man som misshandlade och kränkte mig och mina syskon, min pappa var missbrukare och fanns inte där, min lilla systers pappa tog hand om henne tack o lov, vi rymde från den mannen och levde under hot, mamma gick tillbaka-jag rymde hemifrån och vart placerad på olika jour familjer och hvb-hem kom in i ett eget missbruk-mkt sökande efter min pappa och en längtan efter att mamma skulle bry sig nångång, mamma drog utomlands och under min lvu förhandling hade mamma faxat in ett brev att hon överlåter vårdnaden till socialen, fick mitt lvu samtidigt dör min pappa i överdos, mitt missbruk blev bara värre och mer kontakter till det fick jag via alla ungdomshem, rymde och flytta från ställe till ställe, gjorde så smärtsamt ont att mamma lämna mig o pappa dog, mina syskon hade sina pappor så dom vart lite mer stabila i livet dock mår dom dåligt över mamma också...gick ner mig långt i missbruket 7 års lidande med amfetamin,cola,benzo, heroin så småningom sprutor hade inga gränser inget spelade någon roll jag var ändå ensam och ingen älskade mig, så kändes det! när jag blev 20 år mötte jag dream man som tyvär också missbrukade o vi levde rörigt ett år ca blev gravid där kom våran räddning, sedan har det varit 6 års kamp för att bli någorlunda hel och få en slags relation till min familj, så mkt svek som ligger där och sliter...har ju även vart sexuellt utnyttjad av mammas man hon visste om det, mkt misshandel, mobbning i skolan, jobbig barndom kaos tonår och nu som vuxen med 2 barn försöker jag reda ut och läka vilket är svårt särskillt hur jag själv ska vara som mamma då jag har bara massa dåliga förebilder, men tack för underbara vänner som stöttar o toppen kurator! har kontakt med mina syskon idag och blivit nära med dom vilket är underbart och mamma försöker jag bygga relation till men d är svårt jag har sagt hon gärna får vara mormor men mamma till mig känns bara försent hon har gjort mig så illa! kram till er alla vi kan fixa detta o få stabilt liv det tror jag på!