Någon som varit på Bahia Feliz ganska nyligen?
Undrar om det finns någon som varit på Bahia Feliz ganska nyligen som vill berätta lite om bad, mat, utflykter osv.
Undrar om det finns någon som varit på Bahia Feliz ganska nyligen som vill berätta lite om bad, mat, utflykter osv.
**puffar lite**
Vi var där i april. Bodde på playa Feliz. Kanonställe tyckte vi. Orten är inte alls stor. Några hotell och ett litet "centrum" med lite affärer och restauranger. Det går buss därifrån till play de ingles o maspalomas- tar ca 10-15 min. Vi åkte inte på några utflykter. Men hotellet och lägenheterna var jättebra- vi bodde mot poolen. Åker jättegärna dit igen. Barnvänligt! Vart ska ni bo?
Lite stenig strand medsandbotten, maten var inget speciellt på hotellet men restaurangerna var helt ok. Som överallt annars.
Vi ska åka den 15 september och bo på Blue Village Playa Bahia Feliz, all inclusive.
Det var där vi bodde, men vi hade inte all inclusive. Vi tyckte som sagt det var kanonbra!
puttar. Åker dit i höst.
Hurdan är glassen på all inclusive? Lösglass eller frädiga glassar? Undrar pga av allergi
Vi kom hem i förra veckan från Bahia Feliz och jag har skrivit lite om resan i vår reseblogg + lagt upp bilder. http://www.nystromsresor.blogspot.com/
Vi ska åka till Bahia Feliz, till hotellet Playa Feliz i slutet av februari nästa år. Vi kommer inte att väla all inclusive. Är det någon som ha erfarenhet av att inte ha all inclusive? Kan man tex köpa lättare mat, glass öl, dricka vid polbaren eller finns det bara för all inclusive gäster. Jag har tidigare dåliga erfarenheter av detta. Kvaliteten på restauranger kan ju vara lite varierande, vore kul om någon hade några tips på bra ställen.
putteliputt
några av senaste Gran canarie resor, 2 av dem på bahia
Klicka på den resan du vill läsa om!
så nej inte alls nyligt, men maten, utflykterna, stranden mm är exakt de samma som de varit de senaste 15 åren iallfall... De som tillkommit är spa avdelning på hotell orqidea.
Tack snälla för att du länkar till din blogg! Ska läsa den med stort nöje! Tack för svaren i mina puffade trådar