• Svanholm

Har du varit på Andys Lekland?

Hejsan! :) Jag har lite funderingar kring Andys Lekland som ligger i Sickla. Jag har aldrig varit där. Tittade lite på internet på deras hemsida och tycker att det känns som om att det mest är till för de äldre barnen. Det jag undrar från er som har varit där, är om det är anpassat för en 1-åring? Vad finns det att göra för dem? Har dem en liten egen hörna eller finns det ingenting alls?

Mvh! 

• Svar på tråden Har du varit på Andys Lekland?
  • strojes

Vi har varit där några gånger.
    Det finns en liten klätterstälning med kana och bollar för barn upp till 3 år. Och en liten hörna med några mjuka stora "klossar".

• Isabellee

Hej!
    Jag var där senast i Lördags med min dotter på 19 månader :)
    Dom tidigare sagt så har dom en hörna för barn mellan 0-3 år. Där har dom bollhav, lite att klättra i och rutchkanor. En liten och tre större :) Och du som förälder får även åka med banrnen i kanan :)
    Det är mjuka madrasser runt om överallt så skulle dom ramla så ramlar dom mjukt :)
    Det finna även en annan liten hörna med mjuka stora klossar för dom mindre att vara. Dottern hade super kul sist och sprang runt i över 1 timme och bara lekte.

Ha så kul!! :D

• baby87

VA där nu i helgen (söndags) o min son älska de o jag har varit där även när han va 1år så ja de finns saker för dom små också Finns t ex bollar där står de från 0-3år o så finns de lite mer Tänker passa på gå här i malmö till andys me (har varit här förra året me)

(¯`v´¯)Bästa dagarna 24/3 07 och 21/4 08(¯`v´¯)
  • Sötnöt

Jag var på Barnens Lekland på jägersrovägen me mitt kusinbarn här om dagen. Teddy tyckte det var jätte roligt där och personalen var fantastisk. Kan vara ett alternativ för de som tröttnat på Andys.

Svar på tråden Har du varit på Andys Lekland?