Vilken vecka packade ni BB-väskan?
Är själv i vecka 36 och börjar så smått att tänka på om jag ska packa snart...en del ska inhandlas också..
Ni??
Är själv i vecka 36 och börjar så smått att tänka på om jag ska packa snart...en del ska inhandlas också..
Ni??
har 2 barn bägge packa jag med i v 32 allt utom mina kläder .
Skönt att vara halvklar för om man föder tidigare, berhöver man inte springa omkring som en tok och tänka på allt. då är det så gott som klart, :)
Första barnet: Mitt i natten i vecka 32+3 medan jag väntade på att maken skulle komma hem och köra mig till förlossningen, eftersom jag hade haft vattenavgång.
Andra barnet: Egentligen aldrig. Jag låg inlagd på sjukhus i ett par veckor innan det blev dags att plocka ut bebisen ... och sedan var vi ett par veckor på neonatal. Maken tog efter hand med sig det som behövdes.
När vi åkte in.
skriver en lista nu i vecka 33 men packar när värkarna börjar.
Innan jag åkte in båda gångerna.
Började lite smått i v.36, men packade det sista i panik innan vi åkte in i v.37+2
Började småpacka lite i vecka 36. Övriga saker fanns nedskrivna på en lapp så även sambon kunde hjälpa mig sen när det va dags att åka in
Packade när värkarna startade. Tog typ 5 minuter.
Typ när jag var öppen 7 cm, vattnet gått o vi var redo att åka in... Med dottern lite tidigare. Men efter värkarna startat iaf...
Packade den innan vi åkte ut till skärgården för lite semester i v36.
Kändes bra att ha med, om det skulle bli läge liksom :)