• Mandyyy

Tjäna extra pengar hemifrån.

Hejsan!

Av ren slump kom jag in på en sida om tjäna pengar hemifrån, online.
    "Survey income kit"  Länk http://www.az-news.org/se/?c=cse&k=KhMAAOEaEgAlXVYAAAAAAPORFwAAAAAAAgAEAAIAAAAAAP8AAAAFE8rDHQAAAAAAUnAfAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAD79QoAAAAAAAIAAgAAAAAA0U0mQyoBAAAAAAAAAAAAAAwFcZcqAAAAAAAAAAAAAABQSQRtAAAAAA0AAAAAAAAADQAAAAAAAAA=

(oj, vilken lång länk det blev)
    Det låter onekligen intressant. Vad tror ni? Bluff eller inte?
    Någon som provat på detta? Är super nyfiken, men vågar inte testa.

• Svar på tråden Tjäna extra pengar hemifrån.
  • lieva

Låter jäkligt bra om det är sant..men jag är verkligen skeptisk. Tror det är en bluff som med allt annat..

• lieva

370 spenn kostar det att bli medlem för att kunna starta.. Tänk om det nu bara är bluff och så förlorar man den summan för det låter ju konstigt att man ska behöva betala för att kunna jobba..eller?

• Mandyyy
    lieva skrev 2010-08-05 21:20:05 följande:
    370 spenn kostar det att bli medlem för att kunna starta.. Tänk om det nu bara är bluff och så förlorar man den summan för det låter ju konstigt att man ska behöva betala för att kunna jobba..eller?
    Ja jag undrar det också. Det står att du har 60 dagars pengar garanti, om du inte tycker det fungerar.
    Hmm..
  • dissie

Det är bara skit!
    Visst, man kommer in på deras medlemssidor, och dom har olika  företags sidor att registrera sig på.
    MEN Finns inte alls många sidor för sverige.
    Man kommer inte tjäna alla dom tusen som dom säger att man kan.
    Jag har varit dum nog och har testat på 2 olika företag. Men inte tjänat ett enda öre fast jag registrerat
    mig på säkert 50 olika sidor.

Skrev till dom och frågade hur f*n man ska kunna tjäna massa pengar när inga företag finns för svenska medlemmar.
    Får aldrig några svar.

Har fått tillbaka mina pengar nu, för banken dom använder är dom som har 60 dagars tillbaka garanti, så det är dit man ska vända sig om man varit "dum" nog att gå på det.

• Mandyyy
    dissie skrev 2010-08-30 11:37:22 följande:
    Det är bara skit!
    Visst, man kommer in på deras medlemssidor, och dom har olika  företags sidor att registrera sig på.
    MEN Finns inte alls många sidor för sverige.
    Man kommer inte tjäna alla dom tusen som dom säger att man kan.
    Jag har varit dum nog och har testat på 2 olika företag. Men inte tjänat ett enda öre fast jag registrerat
    mig på säkert 50 olika sidor.

Skrev till dom och frågade hur f*n man ska kunna tjäna massa pengar när inga företag finns för svenska medlemmar.
    Får aldrig några svar.

Har fått tillbaka mina pengar nu, för banken dom använder är dom som har 60 dagars tillbaka garanti, så det är dit man ska vända sig om man varit "dum" nog att gå på det.
    ok, så ska jag inte ge mig på det med andra ord:P
    tack!
  • Damn1

Vill bara varna att surveys 4 checks är en bluffsida. Som dissie nämnde så finns det inget att tjäna pengar på spec om man bor i Sverige! Även jag gick på skitet, betalade för skit tjänsten och tänkte att jag har 60 dagars pengar tillbaka garanti men NEJ. Jag  maila och krävde att få tillbaka pengarna efter 3 dagar (6 september), men fick inte svar förrän ca 2 veckor efter. Då svarar "Betty from help desk" vad tråkigt att du inte är nöjd med våra tjänster, är det något annat vi kan hjälpa till med? Vart bor du? Vilka sidor har registrerat dig på? Ge det mer tid. Jag blir förbannad och svarar tack, men nej tack jag vill få min återbetalning. Sen så får jag inget svar tillbaks efter detta. Nu är det 22 oktober och jag har skickat massvis med mail utan att få något svar tillbaks!

Svar på tråden Tjäna extra pengar hemifrån.