• Anonym (VisAvErfarenhet)

**********konsten att suga kuk***************

Hur lång tid tar det att behärska konsten att suga sin partners kuk? Flera år, eller?

Ett långvarit och intimt förhållande till en kuk utvecklar konsten att just suga ”den kuken”. Ofta hör man uttryck som ”hon e en riktig kuksugare” ”vilken kuksugar mun hon har” ”hon suger kuk som en gudinna” men i verkligheten så är det så att en kvinna suger inte alla kukar lika bra. Vad som för en kille kan vara en sensationell avsugning kan för en annan upplevas som att stoppa snoppen i en köttkvarn – trotts att de båda blir avsugna av samma kvinna. Övning ger färdighet men man måste öva på en och samma kuk länge innan man behärskar kukens alla känsliga punkter. Myten är att bara man får kuken avsugen så är det skönt oavsett tjejens förmåga och sugkunnande. (en myt som stämde när man var 14 men som är död då man når 20) Alla tips och råd och böcker och filmer som ska lära ut ”konsten att suga kuk” är en bluff. En mans kuk är lika individuell som hans fingeravtryck. Varje gång en kvinna byter sexpartner och ska suga kuk är det som att börja om från början. Då inleder hon en ny inlärningskurva för just den kuken. En bra avsugning tar tid. En 40+ are suger alltid bättre kuk än en 20+are. Man kan bara ana hur skicklig en 60+are är som levt 35 år med samma man och kan hans kuk in och utantill. Först då kan man få en Doktorshatt i Konsten Att Suga Kuk.

”practice makes perfect – keep on sucking”

• Svar på tråden **********konsten att suga kuk***************
  • Anonym (tjej)

Det tror jag är sant. Fast vissa tjejer kan ju vara mer ute o cykla än andra, tror ändå att man får någon slags "grundkunskap" av att ha sugit mycket kuk.. alltså att man undviker tänder och sånna grundläggande grejer. Skrattande har man väl fått in "suget" så tror jag också att det är lättare att lära sig en ny kuk.  När jag varit med en ny kille så har jag på senare år varit mer försiktig än jag kanske var i början, för nu är man lite mer medveten om att killar är olika och man vet inte hur just han vill bli sugen. Från början visste jag absolut ingenting hur jag skulle göra, eller att alla killar vill ha olika avsugningar.
    Att en 60-åring är bättre än en 20-åring förutsätter ju också att 60-åringen har sugit sin partners kuk mer. Det finns många 60-åringar som aldrig sugit kuk och 20-åringar som har partner och suger kuk varje dag.

• Anonym (BS)

Tror inte detta stämmer.
    Alla män älskar när man tar den djupt i halsen.
    Alla män älskar en tunga, en mun, en hals att knulla.
    Alla män älskar när man slickar på kulorna.
    Alla män älskar när man runkar av den.

Sen är det ju små detaljerna som också upphetsar, aldrig har jag aldrig fått en kille att inte komma.

• Anonym

Dags för ännu en ******************* uppkåtande ämne för TS******************* efter att vi haft ************analsex************ och ************analsex************* och ********fontänorgasmer********** m m. Nu kallar sig TS Anonym, förvisso som vanligt, men med ett annat tillägg. Samma upplägg i starten dock och nu förväntas vi alla komma med exempel på kuksugning. Hope you get off, TS!

Anonym (BS) skrev 2010-08-06 12:59:04 följande:
    Tror inte detta stämmer.
    Alla män älskar när man tar den djupt i halsen.
    Alla män älskar en tunga, en mun, en hals att knulla.
    Alla män älskar när man slickar på kulorna.
    Alla män älskar när man runkar av den.

Sen är det ju små detaljerna som också upphetsar, aldrig har jag aldrig fått en kille att inte komma.

”Alla män” säger du. Då måste du ha permanent kramp i käken. Om du nu har personlig erfarenhet av ”alla män”

En utlösning är inte det samma som en orgasm.

En utlösning är ingen konst att få. Vilken mun som helst kan få en kuk att spruta. Stoppa in den i munnen på en brud i baren eller i en orangutang i djungeln och efter lite slickelislick och sugelisug och så sprutar den. Men det är inte det samma som en orgasm-från-roten avsugning från någon som verkligen känner till ens kuk.

”djupt i halsen” hur tror du det känns i kuken när kvinnan får kräkreflexer? Och att se in i de ögonen på en kvinna då hon råkar få in kuken för långt ner i halsen är avtändande. Hur hon kämpar för att inte kräkas. Ögon tåras. Man ser hur hon lägger ner mer tid på att inte spy än att njuta. (om hon nu inte tillhör den minoritet kvinnor som går igång på kräkreflexer)

”hals att knulla” långt ifrån alla män vill knulla ”en hals”. Långt ifrån alla kvinnor vill få sin hals knullad.

”slicka på kulorna” tror du män med extra känsliga testiklar gillar att få kulorna sugna? Eller män med extra trång pung säck.

”runka av den” – kvinnans storlek på handen, torrhet, fuktig, besmyckad, hastighet, - det är också en konst att få sin kuk runkad utan att det känns som man ligger på bordet hos slaktaren.

Anonym skrev 2010-08-06 13:22:31 följande:
    Dags för ännu en ******************* uppkåtande ämne för TS******************* efter att vi haft ************analsex************ och ************analsex************* och ********fontänorgasmer********** m m. Nu kallar sig TS Anonym, förvisso som vanligt, men med ett annat tillägg. Samma upplägg i starten dock och nu förväntas vi alla komma med exempel på kuksugning. Hope you get off, TS!

Som den amatör detektiven du är så har du fel. Ingen av de trådar du nämner har jag startat. Jag har skrivit annat. Men med tanke på hur kort tid jag varit medlem så – go figure. Men du får tro vad du vill i din ensamhet framför skärmen.

And, by the way – I do get off. Regularly. Intensely. And Passionately. Inte som du – med hjälp av handen – utan i armarna på en läcker kvinna.

En Skål före första akten skadar inte.....så att säga!

• Anonym (BS)
    Anonym (VisAvErfarenhet) skrev 2010-08-06 13:32:56 följande:

”Alla män” säger du. Då måste du ha permanent kramp i käken. Om du nu har personlig erfarenhet av ”alla män”

En utlösning är inte det samma som en orgasm.

En utlösning är ingen konst att få. Vilken mun som helst kan få en kuk att spruta. Stoppa in den i munnen på en brud i baren eller i en orangutang i djungeln och efter lite slickelislick och sugelisug och så sprutar den. Men det är inte det samma som en orgasm-från-roten avsugning från någon som verkligen känner till ens kuk.

”djupt i halsen” hur tror du det känns i kuken när kvinnan får kräkreflexer? Och att se in i de ögonen på en kvinna då hon råkar få in kuken för långt ner i halsen är avtändande. Hur hon kämpar för att inte kräkas. Ögon tåras. Man ser hur hon lägger ner mer tid på att inte spy än att njuta. (om hon nu inte tillhör den minoritet kvinnor som går igång på kräkreflexer)

”hals att knulla” långt ifrån alla män vill knulla ”en hals”. Långt ifrån alla kvinnor vill få sin hals knullad.

”slicka på kulorna” tror du män med extra känsliga testiklar gillar att få kulorna sugna? Eller män med extra trång pung säck.

”runka av den” – kvinnans storlek på handen, torrhet, fuktig, besmyckad, hastighet, - det är också en konst att få sin kuk runkad utan att det känns som man ligger på bordet hos slaktaren.

Och DU kan inte tala för ALLA män heller, pundhuvud. Med tanke på att jag gillar att gagga kuk, alltså kräkreflexerna, med salivet som sprutar ur käften på en när kuken dras ut, DESSUTOM så gillar fan de killar som knullat min mun det. Så MED ANDRA ORD så vet du inte heller ett piss, så håll din käft stängd, ok?
    Har jag sagt att alla kvinnor älskar att få halsen knullad? Nej? Det har jag inte?
    Jag skrev att "alla män" gillar sånt.
    Skrev ej heller "suga testiklar", skrev "slicka" viss skillnad va?
    Fast du har väl aldrig fått en avsugning eller hur?
    Med tanke på hur många trådar du skapat så du kan runka till dessa senare?

Jag tänker itne skriva något upphetsande om hur man suger, slickar och runkar av. Jag skrev att det fanns små saker till det, men som sagt... du kommer aldrig uppleva mina avsugningar så det är ju jävligt synd för dig va, men jaja... sånt är livet, du kanske kan runka till dina trådar istället :)
  • FoxMulder

Alla kvinnor hatar att suga kuk och tycker det är äckligt.

• LillaTanten
    Anonym skrev 2010-08-06 13:22:31 följande:
    OT: Nä, den här är för rättstavad för det!

OnT: Jag tycker att du har rätt i att man inte per automatik kan veta hur en man vill ha det första gången man suger honom - men att man måste öva jättelänge för att få till det sjuperskönt är inte min erfarenhet. Det finns ju vissa speciella ställen och tekniker som det stora flertalet uppskattar - och min erfarenhet (både IRL och på olika fora) har också visat att många män så sällan får oralsex att de är glada för vad de får.....

Dessutom tycker jag att det är med oralsex som med alla andra former av sex: det är upp till båda att se till att det blir så bra som möjligt - för hur ska en kvinna kunna veta hur mannen vill ha det om han är helt knäpptyst hela tiden - och vice versa.
    Man blir som man umgås - är jag otrevlig kan det mycket väl vara ditt fel!
  • germx

Om vi kan ta det här till en vettig nivå igen? Är vissa här inne 15 eller?

Sluta generalisera. En kille är inte all killar, inte ens de flesta killar är alla killar, och exakt samma sak gäller för kvinnor.

Och det TS så fint formulerade i början gäller såklart lika mycket när det kommer till att slicka fitta som att suga kuk. Alla är vi olika, och det spelar ingen roll vilket kön vi har när det kommer till den punkten.

Å andra sidan, (BS), så visst, jag har inte träffat någon kille som öppet basunerat att han inte tycker om en ordentlig fellatio. Men det är ju inte det TS påstår. Det han/hon säger, är att vi alla är olika i hur vi upplever dem och vad vi tycker om, och det är inget konstigt, utan låter ganska självklart.

Svar på tråden **********konsten att suga kuk***************