**********konsten att suga kuk***************
Hur lång tid tar det att behärska konsten att suga sin partners kuk? Flera år, eller?
Ett långvarit och intimt förhållande till en kuk utvecklar konsten att just suga ”den kuken”. Ofta hör man uttryck som ”hon e en riktig kuksugare” ”vilken kuksugar mun hon har” ”hon suger kuk som en gudinna” men i verkligheten så är det så att en kvinna suger inte alla kukar lika bra. Vad som för en kille kan vara en sensationell avsugning kan för en annan upplevas som att stoppa snoppen i en köttkvarn – trotts att de båda blir avsugna av samma kvinna. Övning ger färdighet men man måste öva på en och samma kuk länge innan man behärskar kukens alla känsliga punkter. Myten är att bara man får kuken avsugen så är det skönt oavsett tjejens förmåga och sugkunnande. (en myt som stämde när man var 14 men som är död då man når 20) Alla tips och råd och böcker och filmer som ska lära ut ”konsten att suga kuk” är en bluff. En mans kuk är lika individuell som hans fingeravtryck. Varje gång en kvinna byter sexpartner och ska suga kuk är det som att börja om från början. Då inleder hon en ny inlärningskurva för just den kuken. En bra avsugning tar tid. En 40+ are suger alltid bättre kuk än en 20+are. Man kan bara ana hur skicklig en 60+are är som levt 35 år med samma man och kan hans kuk in och utantill. Först då kan man få en Doktorshatt i Konsten Att Suga Kuk.
”practice makes perfect – keep on sucking”
har man väl fått in "suget" så tror jag också att det är lättare att lära sig en ny kuk. När jag varit med en ny kille så har jag på senare år varit mer försiktig än jag kanske var i början, för nu är man lite mer medveten om att killar är olika och man vet inte hur just han vill bli sugen. Från början visste jag absolut ingenting hur jag skulle göra, eller att alla killar vill ha olika avsugningar.
före första akten skadar inte.....så att säga!