• Anonym (VisAvErfarenhet)

**********konsten att suga kuk***************

Hur lång tid tar det att behärska konsten att suga sin partners kuk? Flera år, eller?

Ett långvarit och intimt förhållande till en kuk utvecklar konsten att just suga ”den kuken”. Ofta hör man uttryck som ”hon e en riktig kuksugare” ”vilken kuksugar mun hon har” ”hon suger kuk som en gudinna” men i verkligheten så är det så att en kvinna suger inte alla kukar lika bra. Vad som för en kille kan vara en sensationell avsugning kan för en annan upplevas som att stoppa snoppen i en köttkvarn – trotts att de båda blir avsugna av samma kvinna. Övning ger färdighet men man måste öva på en och samma kuk länge innan man behärskar kukens alla känsliga punkter. Myten är att bara man får kuken avsugen så är det skönt oavsett tjejens förmåga och sugkunnande. (en myt som stämde när man var 14 men som är död då man når 20) Alla tips och råd och böcker och filmer som ska lära ut ”konsten att suga kuk” är en bluff. En mans kuk är lika individuell som hans fingeravtryck. Varje gång en kvinna byter sexpartner och ska suga kuk är det som att börja om från början. Då inleder hon en ny inlärningskurva för just den kuken. En bra avsugning tar tid. En 40+ are suger alltid bättre kuk än en 20+are. Man kan bara ana hur skicklig en 60+are är som levt 35 år med samma man och kan hans kuk in och utantill. Först då kan man få en Doktorshatt i Konsten Att Suga Kuk.

”practice makes perfect – keep on sucking”

• Svar på tråden **********konsten att suga kuk***************
  • Anonym (VisAvErfarenhet)
    Anonym (BS) skrev 2010-08-06 19:19:44 följande:
    Och DU kan inte tala för ALLA män heller, pundhuvud. Med tanke på att jag gillar att gagga kuk, alltså kräkreflexerna, med salivet som sprutar ur käften på en när kuken dras ut, DESSUTOM så gillar fan de killar som knullat min mun det. Så MED ANDRA ORD så vet du inte heller ett piss, så håll din käft stängd, ok?
    Har jag sagt att alla kvinnor älskar att få halsen knullad? Nej? Det har jag inte?
    Jag skrev att "alla män" gillar sånt.
    Skrev ej heller "suga testiklar", skrev "slicka" viss skillnad va?
    Fast du har väl aldrig fått en avsugning eller hur?
    Med tanke på hur många trådar du skapat så du kan runka till dessa senare?

Jag tänker itne skriva något upphetsande om hur man suger, slickar och runkar av. Jag skrev att det fanns små saker till det, men som sagt... du kommer aldrig uppleva mina avsugningar så det är ju jävligt synd för dig va, men jaja... sånt är livet, du kanske kan runka till dina trådar istället :)

BS = Bullshit = Skitsnack!

Du har en passande signatur med tanke på innehållet i ditt inlägg.

• redneck girl
    Anonym (VisAvErfarenhet) skrev 2010-08-06 19:09:21 följande:
    En Skål före första akten skadar inte.....så att säga!
    bedrövligt om någon måste göra det före akten ,så att säga.
  • redneck girl
    Anonym skrev 2010-08-07 12:47:45 följande:
    Tråkigt.
    du ja.
  • Anonym

I'm a born natural. Övning ger såklart färdighet, som i allt annat. Vad är problemet?

• sankthans
    Anonym (BS) skrev 2010-08-06 19:19:44 följande:
    Och DU kan inte tala för ALLA män heller, pundhuvud. Med tanke på att jag gillar att gagga kuk, alltså kräkreflexerna, med salivet som sprutar ur käften på en när kuken dras ut, DESSUTOM så gillar fan de killar som knullat min mun det. Så MED ANDRA ORD så vet du inte heller ett piss, så håll din käft stängd, ok?
    Har jag sagt att alla kvinnor älskar att få halsen knullad? Nej? Det har jag inte?
    Jag skrev att "alla män" gillar sånt.
    Skrev ej heller "suga testiklar", skrev "slicka" viss skillnad va?
    Fast du har väl aldrig fått en avsugning eller hur?
    Med tanke på hur många trådar du skapat så du kan runka till dessa senare?

Jag tänker itne skriva något upphetsande om hur man suger, slickar och runkar av. Jag skrev att det fanns små saker till det, men som sagt... du kommer aldrig uppleva mina avsugningar så det är ju jävligt synd för dig va, men jaja... sånt är livet, du kanske kan runka till dina trådar istället :)

Att ”gagga kuk” - som du så målande uttrycker det - har uppenbarligen lett till syrebrist i hjärnan. Inte så konstigt med tanke på att du servar ”alla män”. Vill du kunna argumentera bättre? Mitt tips är – dra ut kuken då och då, ta några riktigt djupa andetag, få in lite syre i blodet och så kommer – med lite tur - inte alla cellerna i din hjärna att dö en för tidig död.

Svar på tråden **********konsten att suga kuk***************