pco & lchf?
Hej!
Innan sommaren åt jag LCHF under en månad. .Men tappade motivation och hade uppehåll under sommarn. Så för en vecka sen börja jag på LCHF igen.. Hoppas på bättre lycka denna gång. Har iaf gått ner 3 kg så alltid något possitivt:)
Hej!
Innan sommaren åt jag LCHF under en månad. .Men tappade motivation och hade uppehåll under sommarn. Så för en vecka sen börja jag på LCHF igen.. Hoppas på bättre lycka denna gång. Har iaf gått ner 3 kg så alltid något possitivt:)
Absolut
Har du mycket att gå ner? Jag är 170 cm o vägde 73 från start. Så vill ner till 60-65 nånstans..
Ja från första dagen så försvann sötsuget totalt. Hur bra som helst..
Vad duktigt av dej. Precis, då har vi ungefär lika mycket att gå ner. Fast egentligen är det ju inte viktnedgången jag vill åt. Det är jju att bli gravid..
Jag har nu ätit LCHF i 2 veckor och redan gått ner 4,5 kg.
Hoppas de kommer mens snart, så man kan ha lite koll på om man får äl..
Hur går det för dig?
Jaa känns hur bra som helst. :) Hehe alltid roligare att hålla på om det är fler som äter lika. Å hoppas på ägglossning då.
Humöret går upp och ner varje dag.Jag kan ju berätta lite kort om min historia..
Jag o min sambo har försökt bli med barn i 1,5 år. Skulle höra av mig om utredning i maj om vi inte blivit med barn. Ringde och blev så besviken, dom hade sommarstängt.. Så Ringde nu i augusti och har nu fått en tid i slutet på september. En evig väntan bara..
Så jag hoppas verkligen på att LCHF ska kunna hjälpa!
Hur mår du? Kraam
Ja usch då. Ja precis, jag håller hoppet uppe med lchf: :)
Okej, gud vad skönt. jag känner mig också mycket fräshare i kroppen.. Senaste två dagarna har jag dock kännt mig väldigt slö och trött. Jag äter mycket grytor med creme friech o grädde o sånt. Så letar efter lite nya recept så man inte tröttnar. Åh tack för tipset.
Ja kalas är farliga.. Jag åt några bitar mörk choklad i lördags och direkt ville man ha mer, men lyckades hålla mig från att köpa mer igår som tur är :)
http://www.carbzone.se/low_carb_brod.html
Jag hittade på det här brödet, en sån skiva till frukost borde ju gå? Jag har haft finn crisp hemma, och någon enstaka gång tagit ett sånt till fika om jag haft främmande. Och det är ju mycket mer kolhydrater i det såg jag..
så inge mer finn crisp för min del.
Ja precis..Men en till två om dagen borde inte vara någon fara. 
Men det säljs på coop konsum butikerna och på några fler också. Det gick att kolla på sidan..
Åh gud vad härligt!!Grattis! Det är så kul när man ser att det ger resultat.. 
jag mår hur bra som helst i kroppen. Har hållt på i 3 veckor och 3 dar nu. Vägde mig när jag gjort 3 v. då stod
det +-0. Har börjat med volleyboll för 1,5 v sen. (kör massa fys) så har haft massa träningsverk så man kan ju hoppas att det är muskler som gjort att det inte blev viktnedgång:P Annars går det bra.
Ja det är jätte kul, har spelat sen jag gick i lågstadiet, så börjar bli några år :) Vad härligt att han också äter, min sambo är redan en sticka så han skulle behöva gå upp ist
Det är ju så man ska inte stirra sig blind på
vågen..
Jag fick mens igår..så nu hoppas jag på en ägglossning sen :)
Rundabullar: Nej precis, jag tycker inte det här är en "kur" det är en livsstil. Tack! Grattis till graviditeten, vad kul:)
Tack :)
Hur går det för dig mmia?
usch då, ja jag hade en period när jag kände mig orkeslös. men det gick över efter några dagar. . Så håll i så ska du se att det blir bättre :) Längtar till den 28e, då ska vi till gyn för utredning..
Då hoppas jag det blir äl för dej :)
Hej :) Väntan väntan och väntan.. Håller tummarna för dig :)
Vågen har stått ganska stilla för mig också senaste 2 vägningarna, ska vägas i morgon och hoppas på nåt gram nedåt iaf :) Men håller med. Man mår jätte bra i kroppen så man får vara glad för det.
Min sambo åker bort på älgjakt på fredag och blir borta 9 dagar, Och så klart så kan min äl komma precis då.. :S Hoppas han hinner komma hem!