Inlägg från: luspudel |Visa alla inlägg
  • luspudel
    AmandaBrun skrev 2010-08-16 14:12:26 följande:
    Vi brukar gå olika rundor. När Emma är med tex går vi en kortare variant.

    Sen vart har vi fikat...Mariagården, Fregatten, Oasen...sen det där stället som jag aldrig vet vad det heter mitt emot skoaffären där dom säljer glass
    Eat

    Jag har probleeem! Bilaset ska lämnas in på verkstan på torsdag Ska kolla upp bussar, kan ju gå en väg men... Crap!
  • luspudel
    AmandaBrun skrev 2010-08-16 19:23:20 följande:
    Bilar är as!
    Kan man ju lugnt säga... Inte nog med att skiten inte funkar, det kostar multum att laga skräpet också!
  • luspudel

    NEJ Skräpet ska vara på verkstaden hela torsdagen Jag blir så trött. Jag får helt enkelt haka på nästa vecka men shit vad trött jag blir.... Bil-as var ordet!!


    Walter hälsar så gott iallafall =)

  • luspudel

    Alltså!!

    AD BILCENTER hade ju vår bil i torsdags, från kl 7 till 16. De VISSTE att den skulle hämtas kl 16. När Jocke kommer dit för att hämta den kläcker puckot ur sig att han inte hunnit titta på den ... INTE HUNNIT!! Den har alltså stått där heeela dagen till ingen nytta.

    Helvete vad trött jag blir. Ursäkta mitt vackra vokabulär. Nu ska den in på måndag igen. Just great.

  • luspudel

    Nä fy fanken vad irriterande... Som tur är är det bara AC´n som bråkar så den går åtminstone att använda

    Jag kan inte måndag då, inte tisdag... Troligen inte fredag :-S Beror också lite på om bilaset ska in igen efter måndag Ons eller tors vore bra för min del

    Jobbigt Emmy Synd att det var på fredag och att jag aldrig träffat lilleman, annars hade jag kunnat ta mig an honom...

  • luspudel

    Meen jag kan inte imorgon heller Jag tror jag måste dra ner på antal aktiviteter på veckorna... Men har man en överaktiv son krävs aktiviteter helt klart..

  • luspudel

    Määh jag kan ju bara torsdag! Kära nån. Däremot ska vi till Öppna förskolan här i Ödsmål imorgon, har ni inget annat för er vore det kul att träffas där! =) Walter måste rastas lite...

  • luspudel

    Halloj!
    Minns ni mig? =) Det verkar ÄNTLIGEN som vi löst bilproblemet nu så att jag och Walter har bil åtminstone ett par dagar i veckan! Woho!

    När ni går till ÖF, är ni på babyöppet då? Tänkte jag skulle till Hasselbacken på onsdag på eftermiddagen....

  • luspudel

    Jag har fattat det som så ja Har aldrig varit på Hasselbackens vanliga tid, så det kanske är mycket ös... Haha

    JO jag blev knäpp! Med tanke på att ett j-a busskort kostar över 700 spänn och det är en timmes promenad till torget... Gnn. Om inte denna lösningen funkar blir det till att köpa en till bil, vore ju skönt att slippa...!

    Ja bilar kan ju verkligen jävlas med en alltså.... Man blir ju vansinnig Håller tummarna för att alla bilar startar i veckan...!

  • luspudel

    Jag vill gärna haka på någon gång, vore kul att träffa lite folk Behöver rasta min sjövilda unge haha...  Fast det skrivs inte så mycket här i tråden längre...?


    Såg på fejjan att Momalicious hade fått, myyyysigt! Jag vill också ha min bebis nu!

  • luspudel

    Har ju glömt säga GRATTIS till dig Emmy!! Följer din blogg ju men har helt glömt gratta Jag har addat dig på  FB ifall du undrar vem Erika Wallenius är, tänkte det var lättare att höras där ang träffar och så längre fram... För jag vill med nån gång även fast det skiter sig varje gång

  • luspudel

    Jag är kvar iallafall!

    Walter fyller 2 år i sommar och Tilde har hunnit bli 5 veckor. Här går dagarna åt till att amma, lyssna på gnäll, hantera trotsutrbrott och amma lite till. Kör på fullt ös medvetslös även här.

    Jag kommer vara hemma hela hösten med båda barnen för Walter ska inte börja på förskola ännu Så vi fikar gärna!

  • luspudel

    Jag hade gärna sagt hej också, men idag fyller Walter 2 år! Så här ska städas, bakas och kalasas idag :)

Svar på tråden Här samlas Stenungsunds-mammor och bebisar!!