Någon mer omföderska med avstannade värkar?
Jag sitter här och har lite funderingar (trots att jag tidigare fött barn ) för nu har jag haft en massa förvärkar i ungefär tre veckor och i lördags hade jag kraftigare "förvärkar" lite oregelbundet under hela dagen med ca. 5-20 min i mellan!
I söndags hade jag regelbundna kännbara sammandragningar med 7 minuter mellan från 13 och hela dagen. Kände även ett starkt tryck nedåt och en stark mens-/molvärk och vart galet dålig i kistan (om ni ursäktar mig). Natten till måndagen kunde jag knappt sova för det kändes ordentligt och jag trodde verkligen att det skulle hända något
Igår morse hade det regelbundna avstannat helt men jag var jätterisig i magen (vilket var ett tecken innan förra gången jag födde barn) och jag har sen dess haft en ihållande molvärk och oregelbundna sammandragningar (inte så starka)...
Kände mig rätt säker på att få föda barn inom kort men nu börjar man ju undra... Hade dock på samma sätt veckan innan min son föddes men som omföderska trodde man ju att det skulle braka till och inte vara lika segstartat!? Man trodde att man skulle vara starkare mentalt denna gång eftersom man varit med om det förut men sånt här kan ju göra att man blir galen...
Någon mer som känner igen sig?