• feaf

Lila bröstvårtor!!

Är det någon här som har märk att bröstvårtorna ändrat färg vi graviditet?? Märkte efter duschen imorde att mina bröstvårtor, inte vårtgårdarna utan bara bröstvårtorna var typ lila....har inte haft så under tidigare graviditeter och un drar därför om någon annan haft så vid graviditet??

Tacksam för svar!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-10 13:16
    efter duschen imorse skulle det stå...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-10 13:17
    undrar... haha, kontroll läste visst inte :)

• Svar på tråden Lila bröstvårtor!!
  • Philippa

Japp, så hade även jag.. min BM sa det var helt normalt.... även underlivet lkan ändra färg till lila.....

• Mallishh

har med blå/lila bröstvårtor jag märkte i morse att jag hade massor blodådror på brösten en som gick till bröstvårtan jag tror det är därför dom blir lila hade även det min förra graviditet men slutade tyvärr i mf så visst är det ett gravidtecken ,,,:)

• camilla 87

Åh, vad glad jag blir att höra det =) Mina bröstvårtor (ej vårtgårdarna) har nämligen sedan igår varit lila, och jag tycker mig även se en extra blodådra. Hoppas så innerligt att jag är gravid! Är dock BIM-10 så det kanske är att hoppas för mycket redan nu att det skulle vara ett grav.tecken. Vad tror ni?

• Mallishh

ja tror absolut det är det :) då jag har det nu och haft det  i min förr graviditet ska testa mig i morgon :)

• feaf

Oj, hoppas på ett + då! har BIM 18:e Glad

• feaf

Mallishh : Har du testat?? Håller tummarna!!Flört

• camilla 87

Åh, berätta sen hur det gick Skrattande

• EQ85

jag har också märkt det på mina bröst.
    Har bim på nästa torsdag (BIM-8)
    Ska bli roligt att se om det kan stämma
    Håller tummarna för dig Mallishh{#emotions_dlg.flower}

Svar på tråden Lila bröstvårtor!!