• feaf

Lila bröstvårtor!!

Är det någon här som har märk att bröstvårtorna ändrat färg vi graviditet?? Märkte efter duschen imorde att mina bröstvårtor, inte vårtgårdarna utan bara bröstvårtorna var typ lila....har inte haft så under tidigare graviditeter och un drar därför om någon annan haft så vid graviditet??

Tacksam för svar!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-10 13:16
    efter duschen imorse skulle det stå...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-08-10 13:17
    undrar... haha, kontroll läste visst inte :)

• Svar på tråden Lila bröstvårtor!!
  • Mallishh

ah okej men det är därför det har kommit blodådror över bröstvårtan den blir lila ne nu ska jag till apoteket skriver sen :) Tack jag håller med tummarna

• feaf

Mallishh, hur ha det gått?!?!?! Skrattande

• Mallishh

plussade svagt  weeeeiii  men ska ta nytt på fredag återkommer då :) håller tummarna för er :)

• camilla 87

Jag har fått svagt svagt streck på Testsidan idag BIM-8. Vågar dock inte riktigt tro på det så jag ska vänta några dagar och sen testa mig med CB. Har 3 st såna hemma..

• feaf

Gud vad kul, då har ni båda plussat ju!!! Grattis måste man ju få säga även om det är tidigt Solig
    Då bådar det väl lite gott för mej och mina lila bröstvåtor Skrattande haha!!

• camilla 87
    feaf skrev 2010-08-12 10:14:02 följande:
    Gud vad kul, då har ni båda plussat ju!!! Grattis måste man ju få säga även om det är tidigt Solig
    Då bådar det väl lite gott för mej och mina lila bröstvåtor Skrattande haha!!
    Haha ja jag vågar inte riktigt tro på det. Men om det nu skulle vara så att jag får ett Plus på digitala testet så bevisar det att man faktiskt kan få väldigt tidiga symptom.. Mina symptom började dagen efter ÄL och har fortsatt ända sedan dess... Lila bröstvårtor var definitivt ett av mina symptom så nog bådar det gott för dig! Glad
  • EQ85
    {#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}

Åååh grattis till er båda!!!!!
    Mina bröstvårtor är rätt mörka och gör skitont rent ut sagt!!!
    jag tog ett test idag men va negativt.

förra graviditeten så va det negativt på BIM också, sen plussade jag starkt ca 2 v efter BIM. (jag strejkade, vägrade testa mer och väntade på mensen som inte kom)
    så hoppet finns där =)
  • camilla 87
    EQ85 skrev 2010-08-12 13:31:45 följande:
    {#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}{#emotions_dlg.flower}

Åååh grattis till er båda!!!!!
    Mina bröstvårtor är rätt mörka och gör skitont rent ut sagt!!!
    jag tog ett test idag men va negativt.

förra graviditeten så va det negativt på BIM också, sen plussade jag starkt ca 2 v efter BIM. (jag strejkade, vägrade testa mer och väntade på mensen som inte kom)
    så hoppet finns där =)
    Jamen då är du nog en så kallad låghormonare. Då är det inte konstigt att du inte plussat ännu. Bara att vänta på så får du säkert ditt efterlängtade Plus

Jag vet inte riktigt vilken dag jag ska våga testa med CB. Tänk om det blir negativt där?? Då blir jag ju jätteledsen Rynkar på näsan
  • Mallishh

jag testade med cb digitalt igår fick tjockt men endå lite svagt ska test med ett annat märke i dag och se grattis alla som plussat :) jag tror absolut du är låghormonad som jag är :) ja plussar allt svagt aldrig fåt det där skit tjockamen ska ta ett preg idag å se återkommer med svar för litar dock inte på svagastreck så tar ett nytt :)

• camilla 87

Ska testa imorgon bitti med CB jag också, får se hur det går. Blir det minus så får jag vänta lite och se hur det ser ut någon dag efter. Men nog blir jag ledsen ifall det testet jag tog idag lurades Rynkar på näsan

Svar på tråden Lila bröstvårtor!!