• Kelly1994

    Hemsökta ställen i ÖREBRO?

    Jag tycker det är väldigt spännande med andar och vad det innebär! :)
    Jag vill själv inte SE någonting men jag gillar att utmana mig själv lite så jag undrar om det finns några hemsökta ställen i Örebro?

  • Svar på tråden Hemsökta ställen i ÖREBRO?
  • Kenneth b

    2 spöken, ett på slottet och ett på stora hotellet. Bara gå dit o hoppas på det bästa:)

  • Kainsmamma
    Kelly1994 skrev 2010-08-10 16:36:04 följande:
    Jag tycker det är väldigt spännande med andar och vad det innebär! :)
    Jag vill själv inte SE någonting men jag gillar att utmana mig själv lite så jag undrar om det finns några hemsökta ställen i Örebro?
    Tja vi har ju ett hemsökt hus i Rönneshytta.
  • Kelly1994
    Kainsmamma skrev 2010-08-26 09:15:27 följande:
    Tja vi har ju ett hemsökt hus i Rönneshytta.
    Vart ligger rönneshytta? Är det så man får betala och gå in eller hur funkar det? Du kanske menar ditt privata?
  • Kainsmamma
    Kelly1994 skrev 2010-08-26 14:28:40 följande:
    Vart ligger rönneshytta? Är det så man får betala och gå in eller hur funkar det? Du kanske menar ditt privata?
    Mellan Askersund och Åsbro.
    Om jag inte förstått det helt fel så är det privatägt och obebott då ingen vill bo där pga av dess starka paranomala aktiviteter.
    Minst fyra familjer har bott där och alla har flytt därifrån efter en kort tid och aldrig satt sin fot där igen.
  • MaryJ

    Min förra lgh i baronbackarna, där var det mycket paranormalt som skedde!

    Iofs många i baronbackarna som har samma "problem" som jag hade då..

  • Tant Herta
    Kainsmamma skrev 2010-08-26 16:14:51 följande:
    Mellan Askersund och Åsbro.
    Om jag inte förstått det helt fel så är det privatägt och obebott då ingen vill bo där pga av dess starka paranomala aktiviteter.
    Minst fyra familjer har bott där och alla har flytt därifrån efter en kort tid och aldrig satt sin fot där igen.
    Det ligger precis vid vägen? är det det huset du menar, lite blågrönt? Jag har åxå hört att det spökar där!
  • Kelly1994
    MaryJ skrev 2010-09-11 00:18:20 följande:
    Min förra lgh i baronbackarna, där var det mycket paranormalt som skedde!

    Iofs många i baronbackarna som har samma "problem" som jag hade då..
    Men gud, jag bor i baronbackarna nu haha :D Första gården på lars wivalluis väg :D Fast i min lägenhet finns det inget dock, och det är jag tacksam över, skulle nog inte stå ut...
  • MaryJ
    Kelly1994 skrev 2010-09-12 18:41:00 följande:
    Men gud, jag bor i baronbackarna nu haha :D Första gården på lars wivalluis väg :D Fast i min lägenhet finns det inget dock, och det är jag tacksam över, skulle nog inte stå ut...
    Det är nog säkert inte överallt, och sen beror det nog på hur känslig man är om man ska märka något. Jag märker direkt om det är någon aktivitet i ett hus/ställe/lgh
  • Lulle08
    MaryJ skrev 2010-09-11 00:18:20 följande:
    Min förra lgh i baronbackarna, där var det mycket paranormalt som skedde!

    Iofs många i baronbackarna som har samma "problem" som jag hade då..
    Har vi bott i samma lägenhet ??
    Jag personligen märkte ingenting i min gamla lägenhet i baronbackarna, men jag hade flera kompisar som är känsliga förr sånt som vägrade hälsa på mig.
    Katterna vägrade gå ut i köket så dom fick ha mat och vatten i hallen.
  • MaryJ
    Lulle08 skrev 2010-09-12 19:44:02 följande:
    Har vi bott i samma lägenhet ??
    Jag personligen märkte ingenting i min gamla lägenhet i baronbackarna, men jag hade flera kompisar som är känsliga förr sånt som vägrade hälsa på mig.
    Katterna vägrade gå ut i köket så dom fick ha mat och vatten i hallen.
    Det är jättemycket aktivitet i baronbackarna, vet inte varför just där. Men det måste ha vart nått där långt tidigare innan de byggde upp bostadsområdet.. Eller nått!
Svar på tråden Hemsökta ställen i ÖREBRO?