Hemsökta ställen i ÖREBRO?
Jag tycker det är väldigt spännande med andar och vad det innebär! :)
Jag vill själv inte SE någonting men jag gillar att utmana mig själv lite så jag undrar om det finns några hemsökta ställen i Örebro?
Jag tycker det är väldigt spännande med andar och vad det innebär! :)
Jag vill själv inte SE någonting men jag gillar att utmana mig själv lite så jag undrar om det finns några hemsökta ställen i Örebro?
baronbackarna är en gammal gravplats samt galgbacke. Så aktivitet finns det där.
Annars det ett gammalt mentalsjukhus i kilsbergen. Kommer inte riktigt ihåg vad stället heter, något med H.. tror jag. vet inte. Var en flyktingförläggning ett tag, men det spökade för mycket.
Att bara vara i närheten där gör en skrajsen. Prova det.
Strax utanför Örebro, I staden/byn Garphyttan vid kilsbergen, ligger ett gammalt mentalsjukhus där de tyderligen (Enligt en vän) har sysslat med Lobotomi och likande, har bara varit utanför själv, lite för harig ^^
Men det ligger på en höjd och blickar ut över Garphyttan, liknar en gammal stor herrgård med diverse hus på baksidan, finns även uppbrutna dörrar och trapphus på baksidan för den intresserade
hittade det där i ett forum, vet inte vad det är men det kanske man kan säka på.
Nä jag ser inget heller. Men det är det där huset jag menade.
Området gör en riktigt skakis, så otäck stämning på något vis även mitt på dagen. Jag skulle aldrig våga åka dit när det är märkt :-S
Va? Var baronbackarna gammalt gravplats? Ujj, där har jag bott och min gamla katt blev galen när han bodde hos mig i lägenheten.
Sen tycker jag oxå att det är otäckt att vara i gammalt mentalsjukhus i Mellringe.
Har hört att det spökade där men inget jag själv sett men det ser otäckt ut där och källaren därborta.Usch! Nu är/var det kollektivboende där.
Va? Var baronbackarna gammalt gravplats? Ujj, där har jag bott och min gamla katt blev galen när han bodde hos mig i lägenheten.
Sen tycker jag oxå att det är otäckt att vara i gammalt mentalsjukhus i Mellringe.
Har hört att det spökade där men inget jag själv sett men det ser otäckt ut där och källaren därborta.Usch! Nu är/var det kollektivboende där.
Vet att min mamma pojkvän bor i Kopparberg, en bit utanför Örebro. Och uppe på hans vind så spökar det, men även i själva lägenheten.