Junior10 skrev 2011-05-25 12:19:58 följande:
valkyrie skrev 2011-05-25 10:47:04 följande:
Feller0325: tråkigt att höra. Lider med dej. Men håller med tigerrambo. Ni måste prata om det. Annars kommer ni att må jätte dåligt av det. Och det kommer inte att hålla i längden tyvärr. Hoppas att allt kan lösa sig. Styrke kramar.
Tack <3
Men ja, vi pratar. Dock var det igår vi beslöt det.
Men han säger att han gärna skulle vilja nu, men det går bara inte. Kan säga så att han inte har mycket tillit till mig. Så han vågar alltså inte.
Men sen kommer vi till det att jag inte orkar med hela grejen med att bli kränkt av läkare, påpekad att det är fel på mig, etc. Bröt verkligen ihop igår när vi pratade. Då förstod han verkligen hur dåligt jag mår över detta med PCO. Att jag även ser alla "vänner" bli gravida och få barn gör inte saken lättare.
Och Matias blir äldre, ålderskillnaden blir större och större.
Jag som hade planerat så bra. När föräldrapenningen för Matias tar slut så skulle lillen föddas. Jag är mammaledig i tre månader med bebisen, sen är mannen det. Åh, alla mina drömmar och planer har krossats.
Jag har i alla fall förklarat för honom att det är nu eller aldrig. Nu har jag byggt upp mitt mod, samlat stöd från er alla och läst på. Jag är redo nu. Jag orkar inte med det igen.
Men då han inte känner att han kan lita på mig, så finns det inte mycket vi kan göra nu. Han har gått med på att leva utan gemensamma barn och att vi får nöja oss med Matias...
det låter som att du har dte väldigt jobbigt nu. har du en liten sen tidigre? hänger inte riktigt med. men vad är hans skäll till att inte vilja ha barn nu? han mste juh ha talat om det för dej. har han mycket äldre än dej din sambo?