• Anonym

MÅSTE man skriva i alla gästböcker?

Jag hittar inget passande ämne till det här inlägget.

Varför blir vissa så irriterade när man inte skriver i gästboken? Jag har fått flera snorkiga och sura inlägg i min gästbok, där folk frågar varför jag inte skriver nåt. Är det förbjudet att gå in i krypinen utan att skriva nåt. Det är väl inte så himla farligt? Om man inte har nåt speciellt att säga så kan man väl lika gärna låta bli?

• Svar på tråden MÅSTE man skriva i alla gästböcker?
  • Chania

Håller med dig, inte behöver man skriva i allas gästböcker. Blir någon sur för den saken måste de få bli det. Själv föredrar jag att folk inte skriver än att de skriver nåt bara för att skriva nåt....

• Liria

Här har du en till som inte tycker att man MÅSTE skriva i gästboken!

• Molnet

Håller med dig trådstartaren!
    Själv är jag rätt usel på att skriva eftersom jag oftast inte har nåt att säga, utan mest nyfiken eller rastlös och bara kollar runt.
    Är jag i bekantas kryp-in skriver jag oftast om det var ett tag sen, men inte _varje_ gång jag är inne. Känns onödigt att skriva ett hej bara för att.

• Anonym

Trådstartaren här. Jag fortsätter att vara anonym för att undvika fler sura inlägg i gästboken.

Åh vad skönt att höra att det är fler som tycker som jag!

• Phantera

Klart man inte behöver skriva om man inte vill!!!

Däremot blir man ju glad om folk gör det...men inte går jag in i någons gästbok och frågar varför de inte skrivit...då skulle man ha ganska många att skriva till...hehe...

Man kan ju vara "okänd" om man vill?!

• penapöna

Nä man måste inte skriva i gästboken! Jag skriver nästan aldrig i några, har än inte fått några arga inlägg tillbaka. Eftersom jag inte håller koll på vilka som besöker mitt krypin bryr jag mej inte heller om de inte skriver nåt. Men visst är det kul att få nåt trevligt i gästboken!

• Mollie

Jag skriver inte alls i allas gästböcker, fast jag kan tyckka det är tråkigt om manhaft ca 20 besök på några dagar och INGEN lämnat nått efter sig... Håller ni inte med om det?
    Har inte fått några sura kommentarer elelr gett några sånna...

M.

• Jessi

Näää, klart att man inte kan skriva till ALLA!!! Då skulle jag inte göra nåt annat, som är så nyfiken

• Emmeli

Jag skriver ibland men, ibland känns det konstigt att skriva något för skrivandets skull! Så varför skall man bli arg det finns ju så många på familjeliv så om en inte skriver är det ju inte hela världen!
    Man måste väl få göra som man vill!
    Men jag har aldrig råkat ut för att någon gett mig ett argt inlägg. Ibland får jag ett där det står : såg att du tittat in till mig så jag tittar tillbaka och säger hej! Det är vanligt bara trevliga hittills!

Svar på tråden MÅSTE man skriva i alla gästböcker?