Du som ville gå ner 5 kg och lyckades! hur gjorde du och hur lång tid tog det?
Som rubriken lyder.
Körde du Vikväktarna, slutade du tugga tuggummi, tränade du 7 dagar/v?
Som rubriken lyder.
Körde du Vikväktarna, slutade du tugga tuggummi, tränade du 7 dagar/v?
Aftonbladets viktklubb, tog 5 veckor.
Sov en halvtimme extra varje natt, rörde mig 5 minuter extra om dagen och plockade bort 2 chokladbitar per dag.
Det tog ett år ...
Viktklubb.se körde jag när jag skulle gå ner mina gravkilon. 14 kg gick jag ner, skulle rekommendera det till alla!
behöver lite peppning, så då är det bra med alla tips!
och skönt att se att många klarar av att gå ner dom där sista sega 5 kilona..
En timmes promenad vaje morgon innan frukost. Funkar kanon. Samt äta lite mindre portioner.
Jag har gått ner tio kilo på ett halvår, genom att äta mindre och oftare samt träna ordentliga träningspass 3-4 ggr i veckan. Dessutom blir det promenader ett par gånger i veckan. Att helt enkelt förbränna mer än du tar in är den minst komplicerade metod som finns
En timmes promenad vaje morgon innan frukost. Funkar kanon. Samt äta lite mindre portioner.
Jag gick hos en personlig tränare/dietist och tog dem första 10 kg. Dem sista har jag tagit med Herbalife.
Juni: minskade portionsstorleken, åt oftare, drack mer vatten, endast godis/kakor en dag i veckan ("belöningsdag"), lightläsk istället för vanlig, vanlig grädde istället för t ex matlagningsgrädde i maten, rörde mig som vanligt (hyfsat aktiv).
Augusti: -13 kg.
Hej!
Du betalar 398kr som en engångssumma, det är för de tre första månaderna. Om du sen vill fortsätta så kostar dt 66kr/mån.
Jag sa upp mitt medlemsskap efter 3 mån så jag betalade aldrig mer än den engångssumman. Det var inte svårt att säga upp medlemsskapet heller. det står i mailet du får hur du gör.
Jag nådde mitt mål och jag är nöjd med viktklubb:)
Lycka till!
Jag hade inte bara fem kilo från början utan betydligt mer efter fyra barn. I början av juni tog jag tag i det ordentligt. Jag började med nutrilett varvat med mat vissa kvällar. Sedan månad två har jag övergått till att äta vanlig mat helt och hållet. Jag äter mindre portioner och tränar regelbundet. På lördag har det gått 10 veckor och jag har tappat 12,5 kilo, så det har gått väldigt fort.
Jag äter varierat, alltså inga speciella mathållningssätt. Jag kan inte äta LCHF exempelvis. Provade under tre månader för två år sedan. Det passar mig inte alls. Jag mår bättre på alla sätt och vis av en blandad kost!
Jag hade bara 2 envisa kg kvar efter två snabba graviditeter ( skiljer 9,5 månader mellan mina minsta)så jag körde varannan dags dieten och tappade 5 kg på 4 veckor..kör den dieten fortfarande,då jag fuskade lite väl för mycket under v 5...tycker den är super och ska köra den till sista september,inte för att jag tror att jag kommer tappa med vikt,men jag vill inte gå upp heller..sen tränar jag 1,4 mil varje dag på min orbitrec plus lite promenader med barnen,han som är 14,5 månader tycker inte om att åka vagnen då han hellre vill gå själv