Gissa felet!
Jag har varit sjuk i 2 år nu. Kan inte bli av med en förkylning ens utan att det ska ta jätte lång tid osv. Har hunnit utesluta:
Aids
Hepatit c
Mitt ana test (lupus) var negativt
Stress uteslöts av en psykiatriker och 4 tandläkare som letade tecken på stress i munnen så som slitage på tänder eller en rand i kinden efter spänningar i käken!
Osv..
Jag har värk i stora delar av kroppen. Jag har ont i huvudet varje dag. Jag har fått hudförändringar då mina gamla ärr nu är mörka och fula. Jag rasade 20 klilo i vikt på några veckor utan att förändra min kost. Vissa perioder spyr jag varje morgon (inte då jag gick ner konstigt nog) Jag kissar hela tiden på natten (inte ner mig, på toan) Jag har 92 symtom nu, som jag aldrig haft innan!!
Jag har sedan liten varit ett mycket friskt barn, har dock aldrig kunnat vara i rum utan att ha ett fösnter öppet. Får i såfall blodtrycksfall och svimmar. Detta härstammade inte från något psykiskt. Det fick jag utredas för som liten. Detta fenomen förkortades OI... Ortoskopsik intolerans eller något sånt där! Har kvar detta, livslång sjukdom men den är hanterbar då jag bara ser till att vara sval och ha försntert öppe. Min kropp kan inte reglre blodtrycket vid värme förklarade läkaren.
Hursom helst:
Jag gjorde en opperation och har sedan dess blivit sjukare. För varje infektion, virus eller förkyllning blir jag sämre och blir aldrig bättre igen. Och med tanke på så många infketioner jag drar på mig är jag rädd att jag inte ska klara av alla.
Vad tror ni är felet på mig? Om ni inte orka läsa, gissa då. Hehe!
(detta är dom sjukdommar jag misstänker då jag haft borrelia 2 grr och min sjukdom OI går hand i hand med addisons sjukdom)