Inlägg från: 82bumbi |Visa alla inlägg
  • 82bumbi

Flera från Eskilstuna som nyligen plussat??

Hade med dålig aptit i början och det kommer och går nu me. Kan bli jätte sugen på enbart pasta med smält ost och salt.

anonym glad:  Förstår din oro...hoppas de närmaste veckorna går fort.. Så man kan komma in på säker mark.

• 82bumbi

Anonym (vecka 13)  =  82bumbi
    kanske för att förtydliga...

• 82bumbi

va skoj det där med pastan....
    Vi får skynda på veckorna jiiipii, så ni snart får berätta för alla.............:)

• 82bumbi

Jag jobbar på Handelsbanken  i Västerås....

• 82bumbi
    Anonym (e-tuna bo) skrev 2010-10-07 19:15:22 följande:
    Vad har du gjort för utbildning för att jobba på bank?

Är själv lite nyfiken på att göra det så jag funderar på om ekonom utbildningen är bra för det.
    Jag har läst högskoleingenjör i maskinteknik med inriktning produktionsekonomi. Det var igentligen en slump att jag hamnade på banken....men jag trivs super. ....Om du bara visar fram fötterna så är det inte säkert att du behöver högskoleutbildning......:) finns en hel del innom banken som t ex jobbat innom handels...
  • 82bumbi

Hur mår alla magar?.......Jag har börjat känna den lille/lilla där inne..

• 82bumbi

Trevlig helg på er alla.................

• 82bumbi

Men va klurigt att dom inte svarar, borde alltid finnas någon på avdelningen som kan svara tycker man. Hoppas du får tag på dem på måndag...

• 82bumbi
    EricaN81 skrev 2010-10-17 21:15:21 följande:
    Jag har beställt hem bebisfiltar soms ka broderas på...tänkte ge mamma och svärmor varsin i ett paket tillsammans med ett kort...där jag skriver något i stil med....Jag hoppas att den är färdig när jag anländer i slutet på april-11....Vad tror ni om det?
    Känns som risken snart är stor att någon råkar avslöja mig på facebook då det blivit offeciellt på jobbet...=( O vill helst inte att de ska få reda på det där...haha...
    Vilken mysig idé
  • 82bumbi
    Anonym (Jiiippii) skrev 2010-10-23 11:28:02 följande:
    Vår lilla tös blir tre precis innan bebisen är beräknad. Hon älskar oxå att gå själv så det blir inte syskonvagn här. Har tänkt köpa ståbräda.

Camolla, 4 kg låter lyxigt själv har jag inte vågat väga mig sen inskrivningen hos bm. Men känns som 4kg har jag nog redan passerat heeh..

081109Viktoria,  aha en sommarbebis. Har du nåt barn sen innan eller är det första?
    Vår son är fyra när den lille kommer, blir  ståbräda för oss också. Har du tittat på någon än? Vi tittade lite i helgen men oj va många olika modeller det finns....
Svar på tråden Flera från Eskilstuna som nyligen plussat??