Flera från Eskilstuna som nyligen plussat??
hej tjejer, får man hoppa in här?
har en 2 årig pojke och väntar på en liten bebbe som är beräknad till 14 april : )
hej tjejer, får man hoppa in här?
har en 2 årig pojke och väntar på en liten bebbe som är beräknad till 14 april : )
tack :)
jag är inte heller så bra på hemligheter, så här har alla nära o kära redan vetat i några veckor :)
är det några som vart på ultraljud än?
lilla jag- jag säger som de andra som har skrivit, ring till gyn där brukar de vara mycket snabbare att hjälpa till än på mvc tycker jag. jag hade blödningar v8-9 med mitt första barn och fick komma upp till gyn o göra vul o sedan återbesök efter v.12. bättre att kolla än gång för mycket så du slipper gå o oroa dig även om det säkert inte är någon fara! vem har du som Bm förresten?
ville några göra en lista?
jag kan börja så kan väl alla bara kopiera o fylla på med sitt namn o datum på rätt plats? så kan den som är trådstartare lägga in den där uppe sen?
Sofiajohanna 14 april (2:a barnet)
4 kg sen i juli? hehe hur lyckas man med det? jag är bara i v. 16 och har redan gått upp 7 kilo :p fast jag kan iofs behöva lite extra.
vad mysigt att höra hjärtljuden för er som gjort det, jag ser fram emot ul den 5 nov, har redan sett den en gång men då va det ju bara en liten plutt med ett hjärta, blir lite verkligare vid rultinultraljudet.
jag har inte handlar något än, men börjar nog lite efter ul, det är ju så kul. ni som har syskon i 2-3årsåldern, hur gör ni med vagn? syskonvagn eller ståbräda? min pojke blir 2 år o 10 månader när liten kommer o jag hoppas att det ska räcka med ståbräda.
nej att man inte går upp är väl bara att vara tacksam för, bebeisen tar ju vad den behöver ändå : )
jag blir destomer sötsugen när jag är gravid, småätandet håller illamåendet borta :p
min lördag va lugn och skönt, tårtkalas hos lillasyster sen va vi bara hemma och hade det mysigt, bäst att passa på när det är helg. vad gör ni andra om dagarna? pluggar, jobbar? själv läser jag på mdh, sociologi just nu.
82bumbi- jag läser fristående kurser inom beteendevetenskap, det är spännande men blir ju en paus nu på två terminer.sängbygge låter spännande :)
vi har en urban jungel o tror det fins nån särskild ståbräda som passar till just den vagnen så det blir väl en sån för oss gissar jag.
det finns verkligen en hel djungel med vagnar där ute, beror ju verkligen på vad man ska ha den till o vart man bor. jag hann gå igenom 3 olika vagnar till milo innan jag hittade en jag verkligen trivdes med. jag måste oxå ha en med svängbart hjul för att det är mer lättstyrt o jag är så klen :p fast hellre ett stort hjul än två små för de fastnar bara i snön tycker jag.. ska nog åka o kika sen efter ul.
erikan81 - kronan har fina vagnar som ser sådär gamla och hederliga ut tycker jag, fast de finns inte att köpa i eskilstuna tror jag.