Inlägg från: EricaN81 |Visa alla inlägg
  • EricaN81

Flera från Eskilstuna som nyligen plussat??

Min molvärk kommer oxå och går...fast det känns mest framåt kvällen och på natten...då kan jag även känna mig svullen...det gjorde jag inte sist....nu har hela brösten börjat ömma och inte bara bröstvårtorna...=) Annars känner jag mig vääldigt ogravid...

Jag har ju inte ringt mvc än...ska väl göra det så småningom..=) Hoppas då på att få gunilla..hon verkade jätterar!!

Fler här inne som håller på med hästar??

• EricaN81

Nu offentliggöra jag mig väl...blev känt på jobbet igår att jag är gravid så..=) Det var jag som var tyrådstartaren och anonym-glad...

Är i vecka 13 nu...eller 12+4 tror jag för att vara exakt....Mår ganska bra...blir ibland illamående framåt kvällen o känner mig lite yrslig ibland..=) Tycker ibland att jag kan känna av ngt i magen men tveksam om det verkligen är bebisen...=/

• EricaN81

Jag har vart på inskrivningen och fick en bm som heter mia...tyckte hon verkade jätte rar..så det kommer nog bli bra! Känns som en evighet tills man ska till henne nästa gång....

• EricaN81
    Aljoro skrev 2010-10-10 16:23:27 följande:
    Jag går också ut med vem jag är nu tänkte jag. Det är så många som har gjort det nu.
    Det är jag som är Anonym(e-tuna bo).

Jag är i vecka 12 (11+3) idag, och imorgon ska jag på inskrivningen.
    Jag har inte fått någon mage än, men det kommer nog snart hoppas jag. :)
    Hoppas också på att snart få en bebis mage...är i vecka 12+3 idag.....men det dröjer nog....

Förstår att ni som är lite tidigare i grav håller det hemligt...men eftersom det blev offentligt på jobbet i fredags så...men våra släktingar vet inget än...hade inte tänkt berätta än på jobbet heller....men det blev som det blev..haha...
  • EricaN81

Välkomna alla nya! Jätte roligt att vi blivit ett helt gäng här!

Spökveckor vet jag inte rikitgt men vissa  dagar är molvärken nästan helt borta o brösten knappt ömma...o då blir jag ju lite nojig....men sedan kommer det tillbaka...=) Det känns mkt bättre denna gången än vad det gjorde i förra som slutade i mf...

Jag väntar första barnet och har ockå bara vart på inskrivningen och sedan tillbaka till bm i vecka 24...29december ska jag dit....sjukt långt o vänta....o UL fick jag tid för 18november,...känns också som en evighet...

Tyckte för några dagar sedan att jag kände något skumt kittlande långt ner i magen men vet inte om det var bebisen eller inbillning...=)

Jag har jobbat med Linda en gång i tiden innan hon blev barnmorska...=)

Någon annan här som har eller funderar på att skaffa angelsound o försöka lyssna på hjärtat? Jag är lite kluven till det...jätte sugen så klart...men samtidigt lite skeptisk...tror det känns bättre sen när man känner av bebisens rörelser...=)

• EricaN81

Man kan alltid säga att man har ont..eller så ringer du till kvinnohälsan på stan...BM sa att man får vända sig dit om man vill göra VUL....o tror inte de får neka en privat....

• EricaN81

Jag känner inte till någon mer privat här i stan...men jag har inte så bra koll...=( När skulle du på inskrivningen? Var det du som skulle till Linda?

• EricaN81

Åh vad spännande med VUL! Okej...ja första besöket är hälsosamtal...o man får lite broschyrer att läsa...=)

• EricaN81
    Anonym (Hejhej) skrev 2010-10-12 12:48:20 följande:
    Jaa jag är super nervös nu.. =) ska dit om några timmar!
    Hoppas allt gått bra...du måste berätta hur det gick...*nyfiken*
  • EricaN81

Vad hade du för läkare? När jag var på VUL oxå jättetidigt typ vecka 5 så såg de också bara en tjock slemhinna och en hinnsäck...tog ett HCG som var positivt....de sa aldrig något om ett återbesök med ny kontroll....o när jag sedan var hos bm på inskrivning så säger hon att...jag ser att du var på VUL och skulle komma tillbaka efter 1-2veckor men du gick aldrig på det andra...Då blev jag lite upprörd för dr sa bara att det var för tidigt att se...men av det man såg så tidigt såg det bra ut....

Nu känns det som jag lika gärna kan vänta på RUL....men vill ju oxå att det ska börja synas,,,blir vecka 14 (13+0) imorgon....men är ju som sagt var lite övevriktig innan så...
    Var oxå mer svullen tidigt..där runt vecka 6-7....men det har sedan försvunnit lite....

Tyckte igår att jag kände någhot som kittlade i magen när jag skulle somna...har aldrig känt ngt liknande tidigare och det kändes på samma ställe...så funderar på om det var bebisen som lyckades kittla mig lite..haha..

Svar på tråden Flera från Eskilstuna som nyligen plussat??