• Libbe7

BH för män?

Min gubbe har gått ner över 20 kg och har börjat springa ganska mycket. Men bröstvårtorna tar stryk. Han har köpt riktiga löpkläder efter konstens alla regler men hans bröst är ju lite slappa om man så säger. Inget hängigt stort men tillräckligt för att det ska skava ordentligt.

Nu finns det ju inget sportbh för män, så hur gör dom?

• Svar på tråden BH för män?
  • IsDimma

Tjepar över dom kanske? eller jag vet inte =/
    Det finns ju typ specialtjepbitar för oss kvinnor när vi inte vill att bröstvårtorna ska synas under tröjor. Kanske såna skulle fungera...

The less you open your heart to others, the more your heart suffers.
  • Anonym (.)

Linda ett bandageband runtom?
    det finns ju även släta sport bh:ar för kvinnor, nån större storlek kanske skulle kunna funka?

• Libbe7

Han är ganska luden o vill absulut inte rakas eller vaxas. Han testade med plåster idag och det var ingen hit. Han svettas ju också for dom av. Ska testa att linda honom till i morgon.
    Man kommer ju ihåg efter att ha ammat hur sörens ont det kan göra.

• Anonym (.)

tänk på att linda över axlarna oxå så att säga annars kommer nog allt bara att åka ner.

• Libbe7
    Anonym (.) skrev 2010-08-12 22:10:48 följande:
    tänk på att linda över axlarna oxå så att säga annars kommer nog allt bara att åka ner.
    Hehe...jo ja tänkte på det. Han är iväg nu så vi får hoppas det gick bra
    riboflavin skrev 2010-08-12 22:13:45 följande:
    En sportbh i 90 A borde väl funka för en man?

sportbras.timarco.se/Producta011326e-bc78-48d...

Röhnish sportbh:ar är väldigt bekväma och just den här modellen har inga formade kupor, utan är slät.
    Tack, jag ska visa dom för honom. Nu e han ju en karlakarl så det sitter nog väldigt djupt inom honom att killar inte bär BH, men då har han inte tillräcklligt ont och ska sluta med sitt gnäll  =))
  • riboflavin
    Libbe7 skrev 2010-08-13 12:05:24 följande:
    Hehe...jo ja tänkte på det. Han är iväg nu så vi får hoppas det gick bra
    riboflavin skrev 2010-08-12 22:13:45 följande:
    En sportbh i 90 A borde väl funka för en man?

sportbras.timarco.se/Producta011326e-bc78-48d...

Röhnish sportbh:ar är väldigt bekväma och just den här modellen har inga formade kupor, utan är slät.
    Tack, jag ska visa dom för honom. Nu e han ju en karlakarl så det sitter nog väldigt djupt inom honom att killar inte bär BH, men då har han inte tillräcklligt ont och ska sluta med sitt gnäll  =))
    Även karlakarlar kan ta reson, så han inser nog till slut att det helt enkelt är skönare, ingen annan än du behöver ju veta, en slät sportbh syns ju inte under en vanlig t-shirt.
    Räcker ju att ni mäter honom ordentligt så kan ju du gå och köpa... 
  • Anonym

Finns helt släta sportbehåar på tex Lindex utan kupstorlek, öppet köp i 30 dagar brukar det vara, så det är bara att köpa hem några och prova. Antar att han inte vill prova dom i butiken

• Stary

Jag är man och använder ofta sport-bh. Funktionen är det viktigaste och det är ett grymt skönt plagg.

Svar på tråden BH för män?