• lillagumman

Bra fleecefilt till vagnen?

Det börjar ju bli rätt ruggigt nu (i Stockholm) så jag funderar på en bra fleecefilt som värmer bra men som inte är jättetjock. Vi har redan en lammfäll i åkpåsen i vår Teutonia och det kan bli trångt med supertjock filt. Är det någon som har tips?

• Svar på tråden Bra fleecefilt till vagnen?
  • Jessa med 3

IKEA har knalliga fleecefiltar som är riktigt mysiga - vi har en i bilen.

• Lola Jämtland

Kolla på JYSK...de brukar ha bra fleecefiltar.

• discodivan

köper skitsnygga för 15 kr styck på JYSk i knallfärger, superfina, turkos, orange, gul o lime tror jag det fanns

• Tutilure

Jag fick en jättegosig filt av min mans faster. Hon hade fått den med någon bokklubb eller något.
    Jag vet inte var man får tag i den annars, skulle själv vilja veta eftersom den är så perfekt just nu, och jag skulle gärna vilja ha en till.

• SvenskEngelsk

LABAN filtarna, vi har en SÅ mysig, inte sett någon annan så mjuk och go, fina med, me Laban på, FInns i röd, grå och blå tror jag.....
    Kostar endel, vi fick vår i doppresent

• Viffy

Ja Labanfilten är kanonskön och inte är den för stor heller. Vi har en grå och den kostade 198:-

• Stora

Vi har Labanfilten bställt från tresandberg på nätet...den är perfekt. Lagom stor o gosig!

• lillagumman

Tack för alla bra förslag! Jag ska ut och titta på både Jysk och labanfilt.

• väntar o längtar

Titta annars på Åhlens de har en supermysig fluffig filt i svart, rött eller vitt som kostar 129 kr. Det är sonens favorit just nu - och vår.

Svar på tråden Bra fleecefilt till vagnen?