-
-
Svar på tråden vilken är er favoritställning och varför?
-
Jag gillar missionären bäst. Den är enkel, bekväm, man kommer åt lätt om man tar på sig själv samtidigt plus att man kan ha ögonkontakt och kramas ordentligt.
-
Bakifrån är skönast.
-
Bakifrån och händerna på kvinnans höfter...
-
om det är rå sex, bara så där hett svettigt skönt så är bakifrån hetast!
så där när man bara trycker upp tjejen mot diskbänken el. liknande, lyfter på kjolen,
fingrarna dansar upp för hennes ben, känner stayupsen, tar tag i trosorna o drar ner dom med ett ryck,
drar ner gylfen samtidigt som man trycker hennes överkropp framåt, grabbar tag i hennes sexiga bak och ...
när man älskar tycker jag ändå att gamla hederliga missionären ger mest närhet,
där kan man ju leka med brösten, kyssa henne ömt eller intensivt samtidigt som man låter kuken
i sakta men ändå bestämt tempo knulla henne djupt o ordentligt. -
alla ställningar där man kommer åt och kan smeka tjejen samtidigt =)
-
Alla ställningar har sin tid och sin plats.
Kanske inte en Double Rick Moranis, men annars så. -
Håller med!sthlmsman77 skrev 2010-08-13 12:54:10 följande:alla ställningar där man kommer åt och kan smeka tjejen samtidigt =)
Jag röstar därför på att hon ligger på rygg med huvudet över sängkanten.. -
Att rida för då kommer jag...
Men jag ber alltid om att få bli ordentligt påsatt bakifrån... -
Håller med! Mycket lättare att få orgasm på killen, och så kan man använda händerna med utan att krångla. Bakifrån är också skönt men helst efter jag kommit.nurseanna skrev 2010-08-13 15:49:06 följande:Att rida för då kommer jag...
Men jag ber alltid om att få bli ordentligt påsatt bakifrån... -
Måste man ha en?
Har väl några favoriter (jag är kvinna då ;) )
Bakifrån (hårt)
Missionären när man ligger still och riktigt nära, jag bara kniper (passar väldigt bra mitt i)
När jag ligger och har benen på hans axlar och en kudde under rumpan.
När jag ligger och vi har benen korsade, eller vad man nu ska säga -som ett kryss (fattar ni?)
När jag rider honom på huk, alltså står med fötterna bredvid hans höfter (lite jobbigt för lårmusklerna så detta har inte gjorts efter sista grav. -måste komma i form