mens efter missfall
hur lång tid tog de innan ni fick mens efter missfall?
hur lång tid tog de innan ni fick mens efter missfall?
okej.. jag går här o väntar in mensen, har snart gått en månad efter missfallet. Läkaren sa jag skulle vänta en mens innan vi försökte igen. Men alla verkar ge olika råd om de.....
Min läkare sa att risken för missfall igen blev större om man inte vänta in en mens. Så fråga jag en barnmorska här på "fråga experten" hon hade aldrig hört de, utan de va mer som du sa Fröken freda, att de va lättare o räkna ut nästa graviditet.
Ha en bra dag alla där ute =)
Lycklig fru: de måste kännas skönt å bli gravid så snabbt igen..... =) Hur mår du nu då? mkt illamående å så?? barnmorska sa att de kan blir lättare o bli gravid efter ett missfall.... jag hoppas på ett plus snart =)
Å va skönt å höra =) Hoppas att allt går bra för er så storken kommer i mars =) Vi känner oss mer än redo att få ett plus. Men de klart oron kommer säkert vara där att man ska få missfall igen. Innan jag fick reda på att jag hade fått missfall hade jag de på känn. Hade inte mycke symtom och så kände jag mig inte gravid. Så jag hoppas på illamående nästa graviditet =)
AAE: Va skönt att de gick så snabbt efteråt Vilken vecka är du i nu? *nyfiken*