• Göteborgsbruden

Myrorna göteborg

Är det någon som vet om det finns hiss på myrorna på Järntorget? Tänkte om man har barnvagn, är ju trots allt 4 våningar.

(¯`°?.¸♥ Freja 21/11-2008 ♥ Loke 26/2-2010 ♥¸.?°´¯)
  • Svar på tråden Myrorna göteborg
  • paint it black

japp det finns hiss

• LyckligtSlut

Som innan sade, ja, det finns! Men stört vilka överpriser de har där sedan de byggde till och "flashade upp" butiken. Jättetråkigt då jag alltid älskat att fynda på Myrorna. Finns vissa fynd ändå såklart!

Någon som vet om det finns en annan Myrorna kvar runt Göteborg? Det på Hisingen är ju borta.

(trådkapare jag vet men du har ju redan fått svar:))

PMS året runt :(
  • Göteborgsbruden

Tackar!

Jaså har det blivit dyrare, det var ju trist men men ska checka läget iaf. Vet ingen annan heller, synd att den på hisingen försvann. Köpte mycket där innan.

• Göteborgsbruden

Måste ju skriva att det var värst var dyra dom blivit(som du skrev Lyckligt slut), så trist!

• Smultron ett
    LyckligtSlut skrev 2010-08-14 01:54:41 följande:
    Som innan sade, ja, det finns! Men stört vilka överpriser de har där sedan de byggde till och "flashade upp" butiken. Jättetråkigt då jag alltid älskat att fynda på Myrorna. Finns vissa fynd ändå såklart!

Någon som vet om det finns en annan Myrorna kvar runt Göteborg? Det på Hisingen är ju borta.

(trådkapare jag vet men du har ju redan fått svar:))
    Myrorna är ju dyrt överallt !
    Jag gick på några olika men går inte dit nå mer.
    Jag är den som är den!
  • Göteborgsbruden
    Smultron ett skrev 2010-08-19 17:16:41 följande:
    Myrorna är ju dyrt överallt !
    Jag gick på några olika men går inte dit nå mer.
    Men va trist, bara för nåt år sedan var det ju skitbilligt på dom jag vart på. Kommer inte heller gå dit igen antagligen.
Svar på tråden Myrorna göteborg