• kerstinsdotter

Skillnad på Didriksons Slaskeman och Ruskeman?

Jag undrar om nån vet vad det är för skillnad mellan Didriksons regnställ Slaskeman och Ruskeman? Försöker läsa mig till svaret på deras egen hemsida men tycker att funktionsmässigt ser de likadana ut?

• Svar på tråden Skillnad på Didriksons Slaskeman och Ruskeman?
  • FruSen

Jag undrar också!. Jag köppte slaskeman och sen såg jag på nätet att det fanns nått som hette ruskeman också.
    ???

• kerstinsdotter

Ja jag förstår inte alls skillnaden om det är nån skillnad. Är du nöjd med slaskeman? Läste nån recension nånstans om att hängslena lossnade lätt, har du märkt nåt sånt?

• Lyskompis

Vi är inne på vårat tredje set slaskeman och är hur nöjda som helst. Har aldrig haft några problem med hängslen eller något annat. Mycket följsam och bra passform. Vet att en del inte tycker om regnjackor med knappar utan vill ha dragkedja. Det kanske är det som skiljer dem åt.... Slaskeman har knappar men jag vet inte om Ruskeman har dragkedja.

• kerstinsdotter

Åh tack för svaret Lyskompis! Skönt att höra att ni aldrig haft problem med hängslena. Knappar stör inte mig heller men det kan ju vara det som är skillnaden ska kolla en gång till på Didriksons hemsida.

Svar på tråden Skillnad på Didriksons Slaskeman och Ruskeman?