Spöken som fastnat på bild? Lägg ut!!
Jag har massor från Ljusaryd i Blekinge!
PS. Bryr er inte om allt kladdet jag gjort på vissa stället i bild nummer1, men kolla vid siffra 1 och den runda ringen. Ser ni damen i grått?
Jag har massor från Ljusaryd i Blekinge!
PS. Bryr er inte om allt kladdet jag gjort på vissa stället i bild nummer1, men kolla vid siffra 1 och den runda ringen. Ser ni damen i grått?
Måste även tillägga att det är inte bara jag och mitt gäng som är där, det är människor som kör där varje dag, och på nätterna!
Jag tycker det är så himla konstigt att VARJE GÅNG vi och andra människor vart där har det inte varit någon hemma? Inte tändt någonstans? Jag menar, så länge kan de som "bor där" va bortresta? Och du kan ju fråga kommunen själv :) Det är kommunen som äger gården.
Och vi trakasserar inte stället som att krossa fönster etc. Oj glömde en grej till.. Dörren in till huset är igen spikad med en stor playwood skiva, hur sjuttan kommer människorna som bor där in?:) När det inte finns en annan dörr? Finns MYCKET som tyder på att ingen bor där. Du kan ju predrika för de som vandaliserar stället istället för mig som inte gör annat än tar kort?