Bilder på tatueringar som sitter på axeln o "vandrar" ner på armen
Är sugen på en sån, troligen med blommotiv, vill gärna kolla vad ni andra har gjort.
Är sugen på en sån, troligen med blommotiv, vill gärna kolla vad ni andra har gjort.
puff!
jag har en på armen, ska se om det går att länka... fast den är i färg nu.
www.facebook.com/photo.php&id=744453126
rackarns, blev fel... men gå bara vidare så hittar du nog :D
Jag har en på vänster axel som går ner en liten bit på baksidan av armen. Den är en minnestatuering för min pappa. Gå in på Facebook, sök Madelene Eriksson o så ligger den i eget album.
Haha haha... Jag är blond o bor i Linköping :D
Nej vetu jag hittar faktiskt inte :D sökte till o med på linköping :P
Vad heter du på fb??
Jag har lagt till dig på fb..
Ah! Tur jag har så ovanligt namn :D Det var verkligen en jättevacker tatuering!
Kom på att jag ju kunde gå in via din länk o se vad du hette. Ja verkligen bra.. Sen har du samma bild med.
Tack, jag är såå nöjd med den. Har länge velat ha en men inte fastnat för något. När min pappa gick bort fick jag en bild i huvudet o bad att få den uppritad så den är verkligen unik med pappas brandmannahjälm o nr hängande på det brinnande hjärtat!
Ja det är så man ska göra, ha en bild i huvudet o få det uppritat, då kan ingen annan ha en likadan o det blir otroligt speciellt. Så var det med min också, fast jag försökte mig själv på att rita upp hur jag ville ha men min tatuerare bara skrattade åt mig, jag är otroligt kass på att rita ^^.
Jag beklagar att din pappa gått bort!
Haha samma här. Jag kom in med en teckning som såg ut att vara från en 3-åring.. :) han tyckte inte att det var det bästa han sett!
Tack, det är tufft att inte ha nån pappa. Ibland vill man ringa o bara höra hur det är. Det saknar jag.
bland mina foton under jag mappen finns min "lilla" drake som jag har på axel/arm