Manor skrev 2011-01-07 10:38:50 följande:
Inget av alla tips du fått som passar dig? Undrar bara eftersom du frågar om andra böcker...
Jo, självklart!!!
Snabba chach hade jag redan lyssnat på....grymt bra!
Böckerna av Liza Marklund....jag har läst nästan alla....det är dom senaste som jag inte har läst. Jag har blivit lovad att få låna två av dom av en jobbarkompis....Även Åsa Larssons böcker har jag läst, även om jag känner lite att jag glömt av dom. ( förr innan jag fick barn läste jag jättemycket, men jag orkar inte det nu...så nu får jag lyssna på dom istället.
Camilla läckberg böckerna har jag börjat lyssna på....jättebra!
Flyga drake....den har jag fått tips på av många på jobbet åxå, men jag kan inte lyssna på den. Barn som far illa.....nä det går inte!!
Men jag är lite sån att när jag lyssnat på många deckare på raken, då vill jag ha nåt annat ett tag. Deckarböcker är bäst, helt klart.....men ibland blir det för mycket mord. Känner att jag behöver ha nån annat nu.
Då jag sitter på en fabrik hela dagarna så går det åt böcker, lyssnar nästa bara på böcker på jobbet. Det är dom första timmarna som jag lyssnar på rix fm, sen är det ljudböcker för hela slanten.
Så jag är JÄTTETACKSAM över dina tips....och jag ska lyssna på fler av dom.