hej!
har tyvärr fortfarande inte hunnit iväg och tittat på byxorna! jag kör på med de jag har och strumpbyxor och klänningar så länge..men det börjar kännas lite tjatigt
Jag har en dotter sen innan som är 14, där jag hade en mycket komplicerad graviditet. Jag blödde mycket kraftigt och åkte akut in och fick hormonbehndlingar..efter ett par månader upptäckte läkarna vad det var för "fel" på mig, jag var gravid. då var jag i vecka 26. det var en stor chock för mig då jag ätit p-piller hela tiden och jag var ju så ung, det var det sista jag tänkte på. Lyckligtvis hade jag och pappan varit tillsammans i 2 år så det känndes bra. men annars var vi i chock båda två.
Efter det upptäcktes att hon inte växte som hon skulle, att hon inte verkade må så bra och det fanns nästan inget fostervatten mm. jag gick hos min barnmorska och på specialmödravården på danderyd.
idag mår hon jättebra och är en helt normal, pubertal tonåring med allt vad det innebär
Golden robot: noja inte, sjukvården är mkt bättre nu och trots ALLT var fel på min förra graviditet så gick allt jättebra och jag har världens finaste dotter nu, och inte ett fel i sikte (hon "lånar" mina kläder och smink hela tiden, men vet inte om det räknas
) fast de trodde att hon både skulle ha hjärnskador och var blind och massa andra konstiga saker.
Så allt är som för första gången för mig fast ändå inte och mycket har förändrats de här åren! Jag ska träffa min BM bara för att jag bytte, så vi skulle få träffa varandra. vet inte hur ofta man går, ska fråga imorgon, man kanske går lite oftare sen?
Vi är inbokade på RUL den 4 okt. så spännande! Jag är beräknad till 2/3..än så länge vi får se vad de säger på RUL.
har hört att det finns jättebra gravidbaddräkter som är veckade på sidorna, som "växer" med magen, tänkte ev investera i en sån eftersom jag skall gå på vattengympa i höst. vet ni vad jag menar och var de finns att köpa? my lady: kommer du i fortfarande i din baddräkt? eller kör du på bikini?