30+ väntar barn i mars i stockholms innerstad?
Jag tackar Saltgurkan för att jag hittade hit
är egentligen lite tidigare än er (bf 25/12, v 27 nu) men jag hoppas jag får vara med ändå!
Köpte mina första mammabrallor i helgen, har också gått runt med strumpbyxor och kjol (och gummisnodd i jeansen, inte så skönt då magen är hyfsat stor nu,,) och ÅH så skönt det var!!! Köpte på PoP, lite chinosmodell, riktigt schyssta tycker jag så jag tog två i olika färger och tänkte nu bo i dem resten av hösten
KOstade 595:- så det var inte svindyrt som PoP brukar va..
Går också på Mamma Mia! Verkar bra tycker jag, fast jag känner mig jämt så tråkig för jag har inte så mkt frågor att ställa...och min kille tycker jag synd om för det är som att han inte finns! ALla frågor till mig, och han undrar lite varför han ska med överhuvudtaget... Har bara varit på ett ultraljud och det var i v 21 visade det sig då jag blev tillbakaflyttad en vecka. Men ska faktiskt på ett extra vul i morgon, har aldrig gjort ett sådant och känner mig lite nervös!!! ANlendingen för att jag har haft en del blödningar senaste månaden, verkligen inga stora men de ville kolla ändå...så jag hoppas att allt ser ut som det ska!!
Golden Robot: du kommer nog inte ha några problem med järnpillren om du har järnbrist! Brukar få såna när man gett blod och slutar jämt efter några dagar för magen blir helt kaiko...men nu har jag också knaprat i en månad för dåliga värden och inga problem alls! Kroppen tar nog upp allt