Inlägg från: September |Visa alla inlägg
  • September

30+ väntar barn i mars i stockholms innerstad?

Hur går det med förskoleplats för er? Vi skall börja inskolning i mitten av augusti på förskolan vi önskade. Vi börjar med 30 Tim v. Och skall nu bara räkna på hur mkt vi ska gå ned i tjänst och hur mkt vi kan ta på flex etc. Tror också vi börjar med att ta fler föräldradagar för att hålla kvar SGI. Hur tänker ni ?

• September

Hej Tjejer! Det var länge sedan jag kikade in här. )Har varit av med inlogg uppgifter och haft fullt upp). Hoppas att ni har det bra allihop. Blev nyfiken på en uppdatering ( om nu någon fortf läser). Troligen ligger ni och sover. Jag har varit vaken en stund efter att E haft en nattlig slemhost attack. Sviterna efter influensa som jag och han haft. Nu har Sigrid i dagarna blivit 2 och de andra små närmar sig sin 2 års dag. Som sagt, otroligt vad tiden går! Fler som har syskon på gång? Vår nr 2 är på G och beräknas komma i slutet av mars. Fullt upp är det nu och funderar en del över hur jag skall räcka till för 2, men förstår ju att det går på något sätt Vi skall hinna med en flytt innan också, till större i Täby. Så denna graviditeten har haft lite mindre ljus på sig, då vi sålt och letat nytt. Inte att rekommendera men skall bli skönt med mer plats och hiss!!! Ha ett Gott Nytt År!

• September

Hej! Åren går och nu fyller de "små "3 år. Hurra Hurra Hurra! Hur har ni det ? Undrar nyfikna Marie "september " som nu även är mamma till en liten Alice.

• September

Grattis Golden till magen, roligt att höra! Hoppas nu att "lillan" stannar ett tag till i magen och att du får vila under tiden ! Kul att du hittade till FB fortsätter att kommunicera med dig där :)

Svar på tråden 30+ väntar barn i mars i stockholms innerstad?