30+ väntar barn i mars i stockholms innerstad?
Nu kan vi ändå på tisdag, besöket uppskjutet igen... Så vi kommer till stammishaket vid halv elva!
Nu kan vi ändå på tisdag, besöket uppskjutet igen... Så vi kommer till stammishaket vid halv elva!
Alla verkar förkylda nu!! Här var det snorigt värre förra veckan men inte så vi mådde dåligt. Bebissnor överallt
Vi ses som sagt gärna om det nu är ngn som kan. Just varit på öppna förskolan och Gud vad skönt det var! Ska gå dit oftare, så mkt att titta på så Sigrid trodde nog hon var i paradiset!!
Fleminggatan är stängt, till och med v 39! Idag var vi på St Görans församling, det var mkt mysigare faktiskt. De släppte inte in så många barn så det var så lugnt, fin och mysig lokal också. Ska gå där på babyrytmik en gång i veckan som vi har anmält oss till. Vi ses imorgon fm åtminstone Ninus och Philip!
Tack Golden, vad söt du är! Och hoppas verkligen Julian kryar på sig! Intensivt är det, herregud titta bort två sekunder så sitter hon och biter på toaborsten typ. Men det är roligt också, vilken upptäckarglädje! På tisdag fm ska jag tyvärr till jobbet, mellan 11-12 så det blir ju precis då
Imorrn kommer svärmor och make upp, ska bli trevligt! Ses jättegärna snart igen! Och ladyMy; om du har lust kan vi ta en sväng runt Karlberg nån dag, nära oss båda!
Sigrid är en matglad tjej som äter det mesta, så jag har inga kloka råd att delge. Öppna fsk är här på måndagar så hinner du se detta innan dess så ses vi där! Väldigt populärt så man får hänga på låset kl 11, blir fullt snabbt. Men vi kan ju isf gå på promis efteråt! S har varit snorig av och till i ett par v, tror det är pga tänderna. Det var lite bättre idag men annars får vi nog hålla oss hemma imorgon, även om hon är pigg och kry så snorar hon på allt och alla och det känns inte så schysst att ta dit ett snorigt barn...
Nej Lindhagensgatan, nära Ica maxi! Minipärlor heter det, kl 11-14
Golden; kanske kan vara en tand på g? Hon är ju 6 månader nu så det kan ju vara så? Här har de två första just tittat fram, det har tagit några veckor men åh vad ont! Vi ses gärna, var tisdagar en bra dag så ses vi gärna imorgon! Onsdag går också fint! Härligt väder så kanske gå till en lekpark? Ses vi på vanliga haket är ju Vasaparken nära!
Ska vi ses imorgon eller hur blir det? Jag kan iaf om någon har lust, vi ska till BVC på morgonkvisten men sen kan vi närsomhelst tror jag!
Låter super! Jag måste dock vara hemma till halv elva - elva (tvätt..) och om du måste gå vid lunch blir det ju himla kort?! Lunch vid 12 gissar jag?
Sitter här och glor på tv medan Sigrid river runt. Vaknat vid halv tolv, halv ett, ett osv hela jävla natten så till sist vad det bara att kliva upp. Stoppade i henne en Alvedon för en stund sen för hon var lite varm. Tror det är tänderna här som spökar igen. Hör av mig på morgonen men som jag tänker mig att jag känner mig imorgon så stannar vi nog hemma. Klockan ringer om 3 timmar och än har man typ sovit en timme sammanlagt...